kenkka kirjoitti:mistäs sais airoh mathissen peilivisiirejä ??
Sieltä mistä saa airoh mathisseja.
VasenEtuJalka kirjoitti:kenkka kirjoitti:mistäs sais airoh mathissen peilivisiirejä ??
jaasake^ kirjoitti:VasenEtuJalka kirjoitti:kenkka kirjoitti:mistäs sais airoh mathissen peilivisiirejä ??
Taitaa poijjaat olla sen peilin valmistus lopetettu.
Kaveri koitti tossa vuosi takaperin simmosta hommata, mutta eipä saanut ainakaan turusta mistään.
Ulkomailta voisi viellä saada.
MAX on kypärämerkki. Meillä on sellanen avopotta jostain 70 luvultaAdmiral kirjoitti:Menee ehkä vähän oftopiciks, mutta mulla olisi tuossa vieressä tommonen sininen kypärä jossa lukee otsassa hopeisen rinkulan sisällä MAX. Tarvisi tietää mikä on kypärän merkki ja malli kun en ole niitä saanut selvitettyä.
RSRACING kirjoitti:Miten onnistuu kypärän maalaus kynäruiskulla? Onko kellään kokemuksia? Mitä maaleja pitää käyttää yms.? , ku aattelin maalata vanhan potan ajan kuluksi ja se saattaa joskus olla myös jonkun kyytiläisen päässä...
Jotkut kypärät saa maalata, jotkut ei. Ainakin mun araissa on ohjeet että saa maalata itse. Kai se menee sitten niin että kuitukypärät saa maalata ja muovisia ei saa.Jerekar kirjoitti:RSRACING kirjoitti:Miten onnistuu kypärän maalaus kynäruiskulla? Onko kellään kokemuksia? Mitä maaleja pitää käyttää yms.? , ku aattelin maalata vanhan potan ajan kuluksi ja se saattaa joskus olla myös jonkun kyytiläisen päässä...
Kypärästä taitaa kadota suojaava pintajännitys ku sen maalaa.
Kynäruiskuun saat maaleja, kumeet maalikaupasta kysyyn kynäruiskulle sopivii maaleja.
AJMK kirjoitti:Jotkut kypärät saa maalata, jotkut ei. Ainakin mun araissa on ohjeet että saa maalata itse. Kai se menee sitten niin että kuitukypärät saa maalata ja muovisia ei saa.Jerekar kirjoitti:RSRACING kirjoitti:Miten onnistuu kypärän maalaus kynäruiskulla? Onko kellään kokemuksia? Mitä maaleja pitää käyttää yms.? , ku aattelin maalata vanhan potan ajan kuluksi ja se saattaa joskus olla myös jonkun kyytiläisen päässä...
Kypärästä taitaa kadota suojaava pintajännitys ku sen maalaa.
Kynäruiskuun saat maaleja, kumeet maalikaupasta kysyyn kynäruiskulle sopivii maaleja.