magna nahkatakki 194e
shoei xr-900 kypärä 200e
hanskat jotkut mp-asut, tuli pyörän mukana
buff 15e
Hunter kirjoitti:Mulla ei kummosia varusteita oikeestaan ole. Nolanin avattava potta 260€ ja semmonen Shine merkkinen perusnahkatakki (ei mihinkään mp hommiin alunperin tarkotettu), oikee hinta oli 139€ mutta sain kolmella eurolla Ja sitte jotku perus nahkahanskat. Nyt tässä vähän mietityttääkin että onko tuolla takilla tai ajohanskoilla merkitystä? Eli jos kaatuu niin näyttääkö sitä nyljetyltä lopun elämäänsä? Housut ja saappaat olis joskus tarkotus ostaa kyllä. Kummiskin oikeaa nahkaa ovat nuo hanskat ja takki.
Kolmella. (3) Aikas hyvä ale vai mitä? Mutta eikai tossa mitään "eroa" ole mp takkeihin? Paitsi napit eessä mistä tulee ilma läpi muttei se mua haittaa. Housut pitäis ostaa joskus, ja saappaat.opa82 kirjoitti:Hunter kirjoitti:Mulla ei kummosia varusteita oikeestaan ole. Nolanin avattava potta 260€ ja semmonen Shine merkkinen perusnahkatakki (ei mihinkään mp hommiin alunperin tarkotettu), oikee hinta oli 139€ mutta sain kolmella eurolla Ja sitte jotku perus nahkahanskat. Nyt tässä vähän mietityttääkin että onko tuolla takilla tai ajohanskoilla merkitystä? Eli jos kaatuu niin näyttääkö sitä nyljetyltä lopun elämäänsä? Housut ja saappaat olis joskus tarkotus ostaa kyllä. Kummiskin oikeaa nahkaa ovat nuo hanskat ja takki.
Kolmella?
Hunter kirjoitti:Kolmella. (3) Aikas hyvä ale vai mitä? Mutta eikai tossa mitään "eroa" ole mp takkeihin? Paitsi napit eessä mistä tulee ilma läpi muttei se mua haittaa. Housut pitäis ostaa joskus, ja saappaat.