hermo89 kirjoitti:Itse olen käyttänyt ihan tavallisia nahkahanskoja joissa on vuori, mulla ainakaan ei kädet hikoa ja voi käyttää kovemillakin pakkasilla ihan normaaalikäytössä. Löytyy joka citymarketista ja prismasta.
Luke_ kirjoitti:No jos nopeudet on luokkaa 50km/h niin siihen ei varmasti tarvi ton kummempia hanskoja... Mutta jos on nopeutta enemmän ni kummasti alkaa kunnon hanskoilla tekemään jotain. Varren pitää olla pitkä tai muuten on ranteet kipeet... Muutenki vedenkestävät hanskat on ihan hyvä olla näillä syyskeleillä.
Needle kirjoitti:jos aikoo enemmänkin ajaa näin syksyllä niin eikö olisi järkevää laittaa kahva lämppärit? Itse kun kävin ajelemassa jonkinaikaa sitten Honda VFR800:lla jossa oli kahvalämppärit, niin eipä tarvinu kylmästä välittää käsien suhteen vaikka vauhtiakin oli välillä aika reilusti... lämpötila oli varmaan n:10 astetta..
hermo89 kirjoitti:Luke_ kirjoitti:No jos nopeudet on luokkaa 50km/h niin siihen ei varmasti tarvi ton kummempia hanskoja... Mutta jos on nopeutta enemmän ni kummasti alkaa kunnon hanskoilla tekemään jotain. Varren pitää olla pitkä tai muuten on ranteet kipeet... Muutenki vedenkestävät hanskat on ihan hyvä olla näillä syyskeleillä.
Ajonopeudet on kyllä lähempänä satasta, kun viittäkymppiä.
hurrikaani kirjoitti:Juups... eli kun oon ostan ajohanskat täs 4.v sitte nii onko mahollist et niitten tuulenpitävyys on menny huonoks vai vaikuttaaks se et mun kädet rutistuu niihin ??? koska ainaq ajaa nii kädet on kylmemmät ku nollapiste =)
Kaasu kirjoitti:Itselläni on Sinisalon SCD II Glovet ja voin sanoa että ovat suht lämpimät. Sitten löytyy kans Difin jotkun 40€ mopohanskat ja myös jotkut laskettelu rukkaset..
MänTä kirjoitti:totta. mutta sitten siihen pyörään joka pysyy tallissa pitempään tai kun budjetti sallii.
RedDawn kirjoitti:Tietäskö joku mistä tommosia asennettavia kahvalämppäreitä saa ostaa?