Eli tämmönen se oli ostettaessa:
lähtötilanne
lähtötilanne2
mittaristo
Kotiin sen sai ihan ajamalla ja tykillehän se tuntui piikin jälkeen
Tietenkin kävin tyypittämässä sen ennen ostoa ja syynäämässä helvetin monta kertaa parkkiksella
Vikalista on aikalailla seuraava:
-takanakki aivan kaput, kankaat näkyy
-katteissa pieniä halkeimia, saa luultavasti korjattua
-tankinkorkin "lippa" puuttuu
-jarrupalat uusiksi
-helvetin ruma
-vasen peili puuttuu
-vaimentimet pilattu totaalisesti (villat poistettu, alumiinit rutattu, hitsattu vitun rumasti kasaan...)
-oikea jalkatappi hitsattu vinoon
-jarrupoljin kierossa
-kicksin lukitus ei toimi (eli se kääntyy ajossa "auki")
jne...
Ajossa ja tallissa se kerkesi viihtyä paripäivää kunnes räjäytin sen atomeiksi, tässä muutama kuva purkaamisesta:
purettuna
purettuna2
purettuna3
purettuna4
purettuna5
kone sivusta
kaasarit
kaasarit2
kaasarit3
koneirti
rattaat
runko
runko puhdas
Jep, eli tarkoituksena olisi kiillotella mahdollisimman paljon alumiiniosia, maalata mopo jollakin mukavalla värillä (itse, ruiskulla) ja hiekkapuhaltaa vanteet. Aluksi kaavailin että moposta tulisi musta ja vanteista neon punaiset, mutta se neon punainen maali tuntuu olevan kiven alla joten pitää jatkaa etsintöjä. Kaikki hommat on jo aloitettu enemmän tai vähemmän paitsi katteiden hionta ja korjaus. Alumiiniosia alkaa olla jo useampi kiiltävänä ja vanteitakin on jo hiekkapuhallettu. Pitää vaan puhaltaa loppuun paremmalla hiekkapuhallus systeemillä ne kun nykyinen on niin perseestä.
Kirjoittelen tänne aina kun teen jotakin ja pistän kuvia. Kohtapuoliin olisi tarkoitus pistää kuvia noista kiiltävistä osista mitä tuossa on...
Kommentoikaa ihmeessä ja sanokaa mikä on perseestä ja mikä on hyvin.
Ideana olisi päästä mieluiten halvalla, mutta tehdä asiat hyvin. Eli mahdollisimman paljon ehostaa vanhoja osia jos niistä saa vain uudenveroisia ellei parempia
Niin ja moposta piti köyhtyä 1100e (jotakin kiinnostaa kumminkin )