KTM 625 SXC

Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16
KTM 625 SXC

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 30.9.2007 19:14

Tuolla on vain noita 640 lc4 aiheita, joten päätin tehdä tälle uuden

Eli tämmönen pyörä löytyy nyt tallista (vm. 2005), tekniikka on aika paljon samaa kuin noissa perus 640 lc4 -pyörissä. teknisiä eroja löytyy muutamia: SXC:ssä on Keihinin suoraveto-kaasari (640:ssä on mikunin normi), ja sxc on pikkusen kevyempi.

Itsellä on LeoVincen X3-putkisto (db-killeri on vielä kiinni), löytyy sekä Excelin Sumo (omat levyt, rattaat ja ketjut tietenkin) että vakiot enskavanteet (DID). Sitten tossa on vielä SXS:n t-palat kanssa.

Tehoa on ~60hp.

Kuvia on galleriassa pari ja BikePics:ssä
Viimeksi muokannut Pyrdänä päivämäärä 22.7.2008 0:17, muokattu yhteensä 1 kerran
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Jonski
Pyörä:
FanticMotor
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
8.3.2005 20:30

ViestiKirjoittanut Jonski » 1.10.2007 9:58

Miltä tuo tuntuu painonsuhteen ajaa, kun vertaa detukkaan?? :D
XLimitti
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
23.11.2004 19:20

ViestiKirjoittanut XLimitti » 1.10.2007 10:53

www.matkaendurot.net taitaa löytyä vähän paremmin kokemuksia/tietoa
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 1.10.2007 13:44

Pyörä on yllättävän kevyt käsiteltäväksi, ei se oo paljoo piikki dt:tä painavempi kuiteskaan.

Pohjolan Kurapyöräilijöiden sivuistoilta olen juttuja lukenutki
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 12.11.2007 16:21

Nyt on piikki renkaat hommattu, eli talvi-ajoa luvassa sitten kun lumet tulee
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 24.3.2008 22:15

Noniin, vähän päivittelyä tähänki topikkii...

Piikit on alla ja enduroa on käyty ajaan. Ensiajatuksella voisi luulla, että tämmöinen lehmä olisi raskas enskareiteillä, mutta yllättävän "kevyt" se on. Toiset kuskit vähän ihmettelevät (ajavat 250-450cc pyörillä), että eikös tuo ole vähä painava pojalle (olen 17v) :D mutta ei se paino ole tullut vielä ainakaa tielleni, hyvä niin...
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Sökötti
Paikkakunta:
KSNK
Liittynyt:
8.9.2005 21:16

ViestiKirjoittanut Sökötti » 25.3.2008 1:18

Paljos tällänen peli sitte oikeen painaa?
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 25.3.2008 15:25

Sökötti kirjoitti:Paljos tällänen peli sitte oikeen painaa?


Vähän hilppeistä riippuen, mutta muistaakseen orkkis kunnossa jotain 135-140kg?
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 25.3.2008 21:58

Kuivapaino 130kg, "ready to race" -paino on ~140kg
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 17.4.2008 21:16

Nyt on (kesä)nappulat alla, viikonloppuna motocrosshalliin kokeileen mitenkä tämmöine pyörä käyttäytyy rossiradalla.

Tekniikan puolelle tulee päivitystä vähän: flekti pistetty tilaukseen. Kuulemma tarpeellinen tässä pyörässä, ainakin kesällä.

Pohjapanssarin pistin myös tilaukseen
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 17.4.2008 22:32

Pyrdänä kirjoitti:Nyt on (kesä)nappulat alla, viikonloppuna motocrosshalliin kokeileen mitenkä tämmöine pyörä käyttäytyy rossiradalla.

Tekniikan puolelle tulee päivitystä vähän: flekti pistetty tilaukseen. Kuulemma tarpeellinen tässä pyörässä, ainakin kesällä.

Pohjapanssarin pistin myös tilaukseen



Hah. Eikö ole flektiä vakiokuntosena???
Dukesta ainakin iteltä löytyi ihan alkuperäisenäkin flekti.
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 18.4.2008 14:12

ei oo vakiona :(
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 13.5.2008 16:30

Vähä päivitystä:
- keulan ilmausventtiilit ostettu ja kiinnitetty
- pohjapanssari kii, flektiin tarvis kytkentäkaavion niille piuhoille

Nyt on mustat prestige muovit tallissa, kesemmällä koitetaan mitenkä sopii takamuovi
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 21.5.2008 23:53

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=606592

Mikä tässä ilmoituksessa sitten mättää jos kuutiot, 600 ja lukee lc4 ja sxc. Meikä ei oo vielkää hiffannu sitä kun kotarissa ilmotetaa, lc4: 620,625,640,650,660. Silti esim. jotkut 620sc ja normaalit 640 ovat vain 600cm.

Ja myyjähän sanoo että on 29kw, eikös tän pitäny olla jotenki tehokkaampi ku se normi lc4. Oon hidas, ja ihmiset ilmottaa mite sattuu sitte noi tuolla.

Neuvokaa !
kassalla.
satkis
Pyörä:
gs500e
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.9.2006 19:27

ViestiKirjoittanut satkis » 22.5.2008 13:28

ralliraita kirjoitti:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=606592

Mikä tässä ilmoituksessa sitten mättää jos kuutiot, 600 ja lukee lc4 ja sxc. Meikä ei oo vielkää hiffannu sitä kun kotarissa ilmotetaa, lc4: 620,625,640,650,660. Silti esim. jotkut 620sc ja normaalit 640 ovat vain 600cm.
Neuvokaa !


Mikäli oikein ymmärsin ja pelkästään nettimotoilmotusta meinaat, ni siellä ei kai voi valita kuutiotilavuudeks 625cc, vaan täytyy valita 600 ja 650 väliltä. Tossa ilmotuksessa näyttäis olevan 600 kuutioinen.