kiitoksia vaan makkelle! Tosissaan tässä yhtenä iltana näin frendien lopun jossa oli "puhetta" munanjatke autoista kun tulee ikää miehille, niin itsekseni tuumin, että onko minussa jotain vikaa kun kehtaan ajella 240 volvolla(tosi miehekästä
) ja jawalla...
Mutta mutta. Niin tuo ilman kaasua käynnistely oli jo tuttua suzukista, siinäkin aikuisten ryyppy kaasuttimessa eikä mikään ryyppyläppä kuten joissain mopoissa jne vekottimissa. Siis ihan oikea rikastuspiiri. Tuo kaksi kertaa virrat pois juttu oli minulle uutta ja täytyy kokeilla suzukin kanssa myös jahka saan sen kasaan. Viime kerralla kun sillä päristelin niin lähti kyllä monesti laakista käymään kylmänä ryyppy päällä ilman apupotkuja virrat katkaistuna.
Pyörä täristää oikeastaan vain kylmällä koneella ja sitten rauhallisesti isoille kierroksille kierrättäessä, mutta tärinät vaimenevat pois kun vaihtaa isommalle pykälälle ja ajaa pari sekuntia rauhallisesti. En ole kokeillut josko tärinät jatkuu kiihdyttäessä. Huippuja ei ole tullut testattua kun ei ole moottoritiellä käyty kertaakaan, ihan kivasti tuo kuitenkin liikkuu kuristuksista huolimatta yli 4trpm alueella. Lisäksi vanhat bensat tankissa(ollut volvon tankissa vuodesta 2006) ja sisäänajoöljyä seassa eivät varmaan kulkua paranna
Jotain kummaa siinä sivuseisontatuessa on, pitää ihmetellä jossain vaiheessa.
Tässä pyörässä on ainakin herkkä ohjaus, todella kevyttä liikuttelua kaikissa nopeuksissa. Ei tule missään vaiheessa semmoista tunnetta, että renkaiden hyrrävoimat ottavat komennon, kuten suzukissa otti jo siellä 80km/h tienoilla jos oikein muistan.
Kyllä tällä ajelee kunhan muistaa ettei odota mitään räjähtävää(kään) suorituskykyä tai hondamaista singeriä. Pyörä tärisee, pärisee ja on ruma, mutta toimii(vielä).