Kesällä 2007 modasin pyörää tekemällä pidemmät koiranluut, laskemalla etuputkia t-palan läpi, laskin penkkiä, sorvasin kaatumatatit runkoon ja etuhaarukkaan, tre, poistin tarrat, otin PAIR:in pois ja tein peitelätkät kansiin, takatelineen tatit ja varmasti jotain unohtui.
Edellinen omistaja oli asentanut perälle jonkin kilpitelineen(tehdas valmisteinen) ja Tellun vaihdesiirtimen, eli vaihdevivun liikkeet on lyhyemmät ja kaavion saa tarvittiessa toisin päin, sitten vielä fenda extenda, tuon sanominen tuottaa suunnatonta mielihyvää...
http://img253.imageshack.us/img253/5232/kesa2007oe7.jpg
Tallista kuvaa vielä vakiokuosissa:
http://img253.imageshack.us/img253/2227 ... stoaw3.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/2885/takafe7.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/2482/peraxp4.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/4044/keulaxq7.jpg
Riisuttuna:
http://img253.imageshack.us/img253/8093/riisutturs1.jpg
LSL:än t-pala ja matalin saman firman tanko. Tangonpääpeilit tein, mut nykyään jo suunnitelmat vaihtunu, nyt paikalla Kellermanin tangonpäävilkut.
http://img253.imageshack.us/img253/7954/tankoxf4.jpg
Paljon on tapahtunut näiden kuvien oton jälkeen ja laitan kuvia ja tarinaa kun haen kameran tallilta. Myös jotain tarinaa ajofiiliksistä myös voisi laittaa tulemaan. Jatkoa seuraa...
"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe