Kolmisen viikkoa sitten kävin hakemassa otsikon mukaisen pelin itselleni. Etsiskellyt olin jo vähän pitempäänkin, ja vaihtoehtoina oli ER-5, GS 500 ja CB 500, lähinnä hintojen ja vakuutusten vuoksi, leppoisa ajoasentokaan ei ole pahitteeksi. Pyörällä on ajettu rapiat 40tkm, ja tuntuu olevan vallan hyvässä kunnossa. Myyjä vaihtoi vielä öljytkin, vaikka oltiin kauppa jo sovittu, harvemmin tuollasta tulee vastaan. Ja uudet tulpat sain myös mukaan. Pyörä on lähes vakiokunnossa, lukuunottamatta Leovincen vaimentajaa.
Mukava peli, vaikka vähän potkua kaipaisi lisää, kuristettuna kun on toistaiseksi. Vaikka kerkeäähän tollakin kun ei mulla mihinkään kiire ole
. Hallittavuus on kunnossa, vaikka olen melkeen 2 vuotta ollut ilman minkäänlaista pyörää. Honda on ketterä, eikä kovin painavan tuntuinen. Myös tällainen vajaa 170cm kääpiö pystyy hyvin ajamaan. Kilometrejä ei ole kertynyt kuin 400, johtuen kylmyydestä, ja kipeänä oon ollut myös aika kiitettävästi :/.
Kuvia on muutama galleriassa. (tai jos ei vielä niin kohta on
)
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.