Vihdoinkin! Ensimmäinen oma pyörä tuli haettua AVK:lta , ison pyörän osto on pitkään jo ollut haaveena. Budjetti ei vaan ole suonut moiseen mahdollisuutta, vielä keväällä oli suunnitelmissa hakea piikki korjattavaksi ja eteenpäin voitolla myyntiin. Mutta nimeltä mainitsemattomien käyttäjien "ehdotusten", muutaman koe-ajon ja täydellisesti menneiden suunnitelmien summana talutin talliin tänään R6:sen.
Pyörä on ajettu todennäköisesti mutkasta suoraan ulos ja heinäpellolle, runko on täysin suora jopa keulaa myöden, tai niin ainakin luulen... . Etukatteet on pieninä palasina, väliputki vääntynyt ja naarmuja on joka puolella tankia lukuun ottamatta. Mopo starttasi pienen ryypyn kanssa kikkailun jälkeen ja kävi tyhjäkäyntiä nätisti, annoin kaasua ja sammui. Starttasin uudelleen ja annoin lämmetä kunnolla, vähän kaasua, vähän lisää ja lisää ja sammui Huomenna vien tankkiin bensaa ja yritän uudelleen jospa toimisi paremmin...
Ensimmäinen omistaja on pitänyt pyörää muutaman päivän päälle vuoden, ajanut ensimmäiseen huoltoon asti (1000km) ja myynyt pois. Toinen omistaja on tehnyt viimeisen huollon 06.06.08, mittarilukeman ollessa 22700km ja nyt pyörä on minulla.
Ensimmäiseksi laitan pyörän lähes orkkis kuntoon, katsastan ja sitten alkaa varsinainen laittaminen. Tarkemmat suunnitelmat siitä tulee vähän myöhemmin kun ehdin tutustua pyörään kunnolla, eli tämän viikon aikana. Nimi champion tulee pyörän tulevasta väristä, josta myös lisää myöhemmin. Mitään Näyttelypyörää en yritä tehdä, pyörän pitää toimia niin radalla kuin matka-ajossakin. Mutta sopivasti vakiota hienompi kuitenkin .
Kuva:
http://www.motot.net/galleria/showgallery.php?cat=37129
AVK:lta tulossa, katteiden osat piti riisua mouhijärven kohdalla. Otan huomenna lisää parempia kuvia kunnon kameralla kun menen pyörän luo.
Tekniikka:
-Pakosarjan kiillotus
-Mivv x-cone slipari
Alusta:
-Bridgestone Battlax:t (120/190)
-R1:n USD pumput + cliparit
-Säädettävälinkusto
Muut:
-Xenonit
-Navi (Garmin nüvi 205vt)
-vilkkupeilit
-sekä muuta pientä kiillottelua ja puunailua
Pyörä on ajettu todennäköisesti mutkasta suoraan ulos ja heinäpellolle, runko on täysin suora jopa keulaa myöden, tai niin ainakin luulen... . Etukatteet on pieninä palasina, väliputki vääntynyt ja naarmuja on joka puolella tankia lukuun ottamatta. Mopo starttasi pienen ryypyn kanssa kikkailun jälkeen ja kävi tyhjäkäyntiä nätisti, annoin kaasua ja sammui. Starttasin uudelleen ja annoin lämmetä kunnolla, vähän kaasua, vähän lisää ja lisää ja sammui Huomenna vien tankkiin bensaa ja yritän uudelleen jospa toimisi paremmin...
Ensimmäinen omistaja on pitänyt pyörää muutaman päivän päälle vuoden, ajanut ensimmäiseen huoltoon asti (1000km) ja myynyt pois. Toinen omistaja on tehnyt viimeisen huollon 06.06.08, mittarilukeman ollessa 22700km ja nyt pyörä on minulla.
Ensimmäiseksi laitan pyörän lähes orkkis kuntoon, katsastan ja sitten alkaa varsinainen laittaminen. Tarkemmat suunnitelmat siitä tulee vähän myöhemmin kun ehdin tutustua pyörään kunnolla, eli tämän viikon aikana. Nimi champion tulee pyörän tulevasta väristä, josta myös lisää myöhemmin. Mitään Näyttelypyörää en yritä tehdä, pyörän pitää toimia niin radalla kuin matka-ajossakin. Mutta sopivasti vakiota hienompi kuitenkin .
Kuva:
http://www.motot.net/galleria/showgallery.php?cat=37129
AVK:lta tulossa, katteiden osat piti riisua mouhijärven kohdalla. Otan huomenna lisää parempia kuvia kunnon kameralla kun menen pyörän luo.
Tekniikka:
-Pakosarjan kiillotus
-Mivv x-cone slipari
Alusta:
-Bridgestone Battlax:t (120/190)
-R1:n USD pumput + cliparit
-Säädettävälinkusto
Muut:
-Xenonit
-Navi (Garmin nüvi 205vt)
-vilkkupeilit
-sekä muuta pientä kiillottelua ja puunailua
Viimeksi muokannut Anssi. päivämäärä 23.9.2009 21:32, muokattu yhteensä 7 kertaa
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.