Toistaiseksi valittamisen aihetta en ole juuri keksinyt, pyörä on toiminut lähes moitteetta. Kuten mainitsin, pyörä on suhteellisen huoltovapaa, lukuunottamatta yleisiä pikku askareita (ainakin ohjekirjan mukaan). Venttiilejä joutuu säätelemään reilusti 10 000km paremmalla puolella, liki lähempänä 20 tkm, öljyjä neuvotaan vaihdettavaksi yli 5tkm välein, itse olen kuitenkin 1000-2000km kannalla.
Pyörää valitessa päällimmäisin kriteerini ei ollut teho, vaan ennemmin luotettavuus. Näin päädyin parisen kymmentä kiloa kevyempien kotarien sijaan Suzukiin. Tehoja löytyy vakiona 29.4kw, mutta omissa papereissani pyörä on kuristettu 23kw tehoiseksi. Toistaiseksi en ole juuri lisätehoja kaivannut. Pyörässä on ilmanputsari modattu(3x3), suutinsarja uusittu ja orkkisvaimentimen tilalle on tullut leovincen slipari. Näillä muutoksilla vääntöä saatiin hieman lisää ja ennenkaikkea ääntä. Kaasaria ja alkukäyrää vaihtamalla saisi vielä irti muutamat lisäpollet, joskin hintaakin tulee näille kahdelle jo yli 500e. Kuristamisesta vielä sen verran, että pyörä on helppo kuristaa alle 25kw tehoihin. Kaasarin kansi (kuristus) maksaa muutaman kympin. Kun siihen lyö työt sekä katsastuksen päälle, tulee hintaa hommalle noin 100e.
Joitain kosmeettisia muutoksia on myös tullut tehtyä: Uusi tarrasarja, fatbar, muoveja, peilejä ja valoja. Renkaina pyörii Pirellin Scorpion Sync.:it. Varaosia on pyörään saatavilla hyvin ja kaikenlaista erikoisempaa hilpettä löytää rapakon takaa, missä kyseinen pyörä on varsin suosittu.
Lopuksi yhteenvetona voisi todeta, että pyörä tarjoaa hauskoja ja varsin huolettomia kilometerjä kohtuulliseen hintaan.