Suzuki Gsx-R 750 K6

Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49
Suzuki Gsx-R 750 K6

ViestiKirjoittanut Poko » 21.10.2008 17:46

Joo elikkäs laitetaan tänne tallanen stoori pystyyn ja vaikka pyörä ei paljoa muutu, mutta puhutaan loppu aika sitten vaikka paskaa. :)

Kävin siis tuossa muutama viikko takaperin ostamassa tuollaisen 750 K6 gixxerin. Pyörä oikeastaan vakio, mitä nyt renkaita uusittu jne. Pyörällä on ajettu vajaa 20tkm. Hinta oli liikaa opiskelijalle, mutta pitää karsia elämisestä. :lol: Kuva pyörästä vakiona:

Kuva

Potkua pyörästä löytyy ihan hyvin tai ainakin tuntuu piikin jälkeen. Konetehoahan tuosta luvataan n.150heppaa. Jarrut on jotain aivan huippua verrattuna entisen piikin jarruihin. Eturengastakin meinaa välillä nostaa, mutta eipä vielä täys kiihdytystä oo tullu tehtyä kun ei ole korttia niin ajelut jääny pikkasen. :|

Pyörässä muokattuna tällä hetkellä pienempi eturatas, yoshimura slipari, set valve poistettu käytöstä ja rekkariteline. kuvatus:

Kuva

Enpä pyörästä vielä pysty niin sanomaan muuta, mutta talvella jotain pieniä modauksia tulossa:

- Puigin tuplakupla
- Jarruletkut eteen ja taakse
- Vanneteipit
- Kytkin ja jarru kahvat
- Hugger
- Uudet rattaat eteen ja taakse
- Uudet ketjut
- tankinsuoja
- tupit
- nilkkasuojat

Tossa noita alkuunsa, lisään listaan sitä myöten kun tulee mieleen. :) ja poistan niitä jos semmonen joskus sattuu käymään. ;) Parempia kuvia pitäs myös ottaa mutta niitä tulee tässä pikku hiljaa.
Viimeksi muokannut Poko päivämäärä 21.10.2008 17:50, muokattu yhteensä 1 kerran
[Gixxer RacinG]
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 21.10.2008 17:50

On se vaan yksinkertaisesti kaunis. Hyvin sopii yoshimura tähän pyörään
Allekirjoitus on heikoille
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 21.10.2008 17:52

kiitti. Joo itekki sitä mieltä et yoshi tai akra. ;)
[Gixxer RacinG]
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 21.10.2008 18:15

Määkun just meinasin sanoa, et pyörä ihan huutaa Micronin kiillotettua motogp-vaimenninta.

En ite kyllä miettis kahta kertaa minkä siihen laitan. :)
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 21.10.2008 23:10

Ite en nii noitten nysä putkienpäälle perusta. ;) Ääntä siitä kyl vois lähtee mut murisee se tollakin. :lol:
[Gixxer RacinG]
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 22.10.2008 16:15

En määkään niistä muuten välitä, mut tohon pyörään se on saatu istumaan vaan niin kivasti.

Ninjaan en kyllä laittais, ellei sitten olis 05-08 mallinen, kun se putki ei varsinkaan sinne penkin alle kuulu... ;)
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 22.10.2008 16:20

Joo ei todellakaan penkin alle. ;) Mutta kyl toi tohon istuu ja on livenä viel paremman näköne. On ne motogp vaimentimetki ihan komeita. Mielipide kysymyksiä. Tolla putkella kumminkin sai +6-7 heppaa, kun oman boksin sääti. ;)
[Gixxer RacinG]
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 23.10.2008 21:37

mmm maukasta. Veron palautuksia saa sen verran että hilppeitä saa pyörään jo jonkilaisen kasan. Tosin ne rahat saa vasta joulukuus, mut ne tulee niiku joululahjana sit. Pyörä nyt viety tallii ja viel ois pesu ja vahaus. Sit saa riittää tältä vuodelta. :|
[Gixxer RacinG]
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 21.5.2009 14:36

Joo päivitetääs pikkase. Pyörällä tullu ajettua nyt sellanen 4.5tkm ja alkaa jo pysyy hyppysis. Tuli 24tkm huollossa käytettyä ja oli ihan sika kallista kun 9 venttiiliä oli V*****laa, mutta nyt liikkuu taas. Ketjut ja rattaat tuli uusittua, etee-1p ja taakse +2p nii saa ton kaasulla keulimaa kakkosellaki ilman kytkintä ja kolmosella sit kytkimen kaa ;) Jarrupalat oottaa vaihtoa ja nesteet. Sit on huollot tehty eikä vaadi kuin kovaa ajoa. Kytkin pitää varmaa tän kesän aikana uusia kun säädöt jo tapissa. Vannenauhat tuli heitettyä myös kiinni. Rahat aivan loppu, nyt etitää töitä ja välillä ehkä käydään ajelee jos mania piisaa, auton laitoin seisontaa, ei sillä kesällä kukaa haluu ajaa. :lol: Nii ja varotus tarrat otin vekee ja tankinsuojan lätkäsin myös. Kyl se tästä.

Nii kestihä uus metukan M3 kumi takana huimat 1800kilsaa ja sit kankailla! On se kun ei pitoja löydy nii sutii, mitenkähän kilosilla ajavat, vaihtavat varmaa kumin joka ajokerran jälkee :lol:

Kuva olis toissa ajo kerralta, lämmintä piisas ja kumeissa pito, on se vaan kivaaaaaaaaaa! :seko:

Kuva
[Gixxer RacinG]
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 21.5.2009 17:13

Poko kirjoitti:Kytkin pitää varmaa tän kesän aikana uusia kun säädöt jo tapissa.

Ettei vaan ois vaijeri venähtänyt? Ja ootkos vilkassu vaijerin toista päätä, kun tuo kahvan säätö on vaan pikasäätö ja toisesta päästä löytyy lisää säätövaraa.
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 21.5.2009 21:26

Enpä ite oo katellu, mut luotan siihe mitä huollossa sanovat. Sanoivat tuolla 24tkm huollossa et alkaa kytkin olee loppu :|
[Gixxer RacinG]
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 22.5.2009 13:14

No suosittelen vähän itsekin siihen pyörään perehtymään. Vaijerin alapäässä on paljon säätövaraa. + Kannattaa testata kytkimen "käyttömekanismin" säätö. Menee niin, että sen käyttimen ruuvia kierretään ulos 2-3 kierrosta, siitä kiristetään sen verran että alkaa tuntua vastusta. Siitä varttikierros taaksepäin ja lukitus.

Ja kytkinlevyjäkään ei kyllä ennen 50tkm saa loppuun, ellei ole sitten otettu mitään megaluistatuksia. Jos ei sitten ole välilevyt ylikuumentuneet ja menneet kieroiksi.
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 22.5.2009 13:54

No pitääpä noita katella. Kytkin kyllä pelaa hienosti nyt. Huollossa vaa sanoivat että meinaa toi pyörä vähä ryömiä eteen päi kun lyö vaihteen silmää... Mut kaikki kaverit kyl sanooet kytkin pelaa hienosti eikä oo huomannu mitää erikoista siinä, eikä mustakaa tunnu et se mihkää olis menossa. Mut pitää tsiigailla. :) Kytkin ei kyl muussa oikei kulu kun tossa keulittelussa kun ei oo tehooo :s
[Gixxer RacinG]
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 22.5.2009 14:26

Poko kirjoitti:No pitääpä noita katella. Kytkin kyllä pelaa hienosti nyt. Huollossa vaa sanoivat että meinaa toi pyörä vähä ryömiä eteen päi kun lyö vaihteen silmää... Mut kaikki kaverit kyl sanooet kytkin pelaa hienosti eikä oo huomannu mitää erikoista siinä, eikä mustakaa tunnu et se mihkää olis menossa. Mut pitää tsiigailla. :) Kytkin ei kyl muussa oikei kulu kun tossa keulittelussa kun ei oo tehooo :s

Se voi ryömiä ihan öljyjen takia. Joissain öljyissä on enemmän kytkimen pitoa parantavia lisäaineita ja se voi pistää kytkintä tahmaamaan jonka takia pyörä ryömii. Oon todennu että belray exp 10/40 avulla kytkin toimii just passelisti. Ei tahmaa yhtään levyt ja vaihteistokin toimii tosi hyvin.

Levyjä vaihtoon sitku kytkin lähtee luistamaan täyskiihdytyksissä.
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 22.5.2009 20:32

Joo mut ei siinä kukaa muu oo vikaa havainnu kun huoltomies! Helvetin hyvin keulii tolla -1p ja +2p kokoonpanolla, nyt vaa pitäs hytti pystys saada niit vaihteita sisää mut ei meinaa raakana mennä!!!! :paha:
[Gixxer RacinG]