jos teet mulle uudet putket niin kyllä voin tuosta luopua
vaatii kyllä huilun sisälleen ja siistimistä että suosittelen etsimään jonkun toisen. On meinaan sen verran paska putki.
Semmoista on nyt tapahtunut että kiillottelin lohkot sillein äkäsesti että 800 ja 1200 suhautin läpi aika vauhdilla ja kiillottelin ilman tahnaa laikalla. Puhaltelin puhtaaksi raot ja montut lohkoista ja sylintereistä, kiillotin 800 paperilla pakokanavia hieman ja putsasin tiivistepinnat. Kasasin motin nyt jo siihen asti että staattori pitää kiinnittää, yläpää kasata, eturatas laittaa kiinni, öljyt sisään koneeseen ja ajoa! Pitää toivoa ettei sytkän säädöt ole suuresti muuttuneet jos vaikka voisi noilla ajella.
kiillotin muuten myös kansien palotiloja, kiiltävät ihan kivasti nyt. Motin kasauksessa oli semmosia ongelmia että toisten vaihteensiirtäjähaarukoiden järjestys oli väärin, siis haarukathan ovat identtiset lukuunottamatta pientä lovea toisessa haarukassa. Tuon takia siis tuli ihmeteltyä hetkinen puoliunessa(kello 1:00 yöllä
) mutta sainpas toimimaan kun homman huomasin. Iskin reilusti vaseliinia kaikkiin laakereihin ja laitoin kierrelukitteet laakereiden ulkokehille. Varustin myös stefojen huulet vaseliinilla ennen asennusta. Tiivisteenä käytin silikonia(kuumakestoa) jonka pitäisi myös öljyä ja bensaakin kestää hyvin myyntitekstien perusteella.
Pitänee pestä pari osaa vielä, kasailla hullun innolla ja asentaa kone runkoon. Sen jälkeen onkin vielä pakoputkien putsaus edessä ja vähän muuta pientä kuten öljytankin letkun uusiminen yms pientä. Tuon jälkeen saan öljypumpun koteloinnin kiinni! JEs.