Oon nyt alotellu Suzukin pienimuotosen kunnostuksen
Ketju+ratas-paketti
öljynsuodatin
koneöljy
akku
startinrele
keulaöljyt
Nuo kaikki on tilattu ja huomenna on mitä luultavimmin paketti haettavissa. Nyt sitten kuuluukin kysymys, paljon tuota koneöljyä tulisi lorauttaa, jotta sitä olisi tarpeeksi? Kun sattui semmonen kömmähdys, että vanhat öljyt pihalle laskettuani en muistanut mitata paljon sitä oli...
Pientä tuninkiahan en ikinä unohda, rahaa en vain nyt sen enempiä ala siihen kuluttamaan. Tankinkorkin kiillotan ja ketjusuojan vaihdan / teen rosteriseksi. En vain ole vielä löytänyt pyörään sopivaa suojaa...
Tämä kyseinen pyörä, minkä omistan, on siis vuosimallia -94 ja ryssitty pyörä. Entinen omistaja on uusinut kaikki pakolliset, rikki menneet osat. Kuvia saatan laittaa galleriaan, pitää katsoa miten ehdin, työt kun koulun ohella rajoittavat pyörän laittamista. Muunmuassa tehorööri on kiinni, jonka takia joudun mitä todennäköisemmin viemään kaasarit säädettäviksi, kun en itse hommaa taida. Olisiko vinkkejä, miten homman saa hoidettua, vai turvaudunko suosiolla ammattimiehiin?
20kW paprut ja kaikki on muutoin kunnossa. Kesää odotan todella innolla, koska kesästä tulee ensimmäinen OMAN ison vempaimen ohjaimissa =)
"Älä kehuskele sillä, ettet ole koskaan kaatunut, vaan sillä, että olet aina noussut pystyyn"