Olet ihan oikeassa siinä, että vedättäminen on pahempi, kuin reilut kierrokset. Mutta Jawalla se tehoalue on vaan pirusti alempana, kun japsi 2-tahdeilla. TS-mallin rundikellossa on "ECONOMIC"-alue vihreällä merkitty 2900-3900rpm.
Jawakka vedättämistä on se, jos 60km/h vauhdista nelosella käännetään tuppi nurin ylämäkeen.
Tuplakaasareilla en menisi tuota pilaamaan. Wanhan RD:n kanssa meinannut pinna palaa useampaan otteeseen tuplakaararien kanssa. 1-kaasari on aina todella paljon helpompi säätää, kuin 2 vaikka sillä ei aivan 100% tehoja saisikaan ulos.´
Kyllä noi simpasen jutut joskus "hieman" huvittaa, mutta kuten sanoin se on vanhan liiton miehiä.
Ite olen sitämieltä, että voisi uudesta asti ajaa ilman kureja, jos ajelee järki päässä. Tietty jotkin hitusen isommat sisäänajosuuttimet voisi tonnin pari olla kiinni.
Ja tervetuloa Jawamiesten maailmaan! Mistään ei kuulu välittää niin kauan kun pyörä eteenpäin liikkuu ilman lihasvoimaa.
Ei olla turhantarkkoja, kun ei ne Tsekeissäkään ole.