Suzuki GSX-1000R 2008

Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 1.3.2009 23:14

Eipä tulis itelle mielee lähtee ajelee, vaikka tiet onkin paikoi sulat. Siellähä on kylmä! 8o
[Gixxer RacinG]
Grim_Reaper
Paikkakunta:
mänttä
Liittynyt:
10.4.2004 21:29

ViestiKirjoittanut Grim_Reaper » 10.4.2009 1:48

Eilen tuli ekat ajot suzukilla vedettyä ja kyllä se vielä näyttää kulkevan. Kuhan tulis vaa lämmin kesä ;)
Hyvää kesää ja ajelu hetkiä.....
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 7.7.2009 21:36

Tänään tuli vettä, ehkä noin 12c lämmintä. Kävin silti ensimmäistä kertaa Suzukilla radalla, Alastarolla. Vasta nyt pääsi kokeilemaan mihin tuo pyörä on tehty.

Edelleen kiinni ollut ensiasennus takakumi suli alle, pitkiä sladeja. Polvipalat kului loppuun, samoin jalkatappien ja ajokenkien kulutuspalat. Etuiskarit sai jotenkin säätöön, takana saa toistaiseksi olla vähän enemmän anteeksi antava. Slicksit alle, uudet polvipalat ja huomenna uusiksi.

Saatanan saatana, mikään ei kyllä anna samanlaisia kiksejä kuin tankki kainalossa, sääriluu horisontaalissa ja kyynärpää asfaltissa, kolmosella, niin että kaasua avatessa tuntee kun perä alkaa pikkuhiljaa liukua pois alta. Tai tiukassa jarrussa kun perä ei tiedä kummalta puolelta se haluaa tulla ohi. Pakko kai hommata kamerat pyörään että voi fiilistellä talvellakin näitä :)
Pommi-
Pyörä:
998
Liittynyt:
17.1.2007 0:04

ViestiKirjoittanut Pommi- » 7.7.2009 23:32

Kyllähän tuo radalla pommittaminen omaa ihan eri hauskuuskertoimen kuin yleisillä teillä mutkapätkiä pommittaessa. :P
Rahaa siinä menee kivasti renkaisiin ja varusteiden kulutuspaloihin, mut sillon ainakin huomaa et on painanut limitillä. ;)
Raptor 660R
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 8.7.2009 1:15

Näinhän se on! Itekkin saa gixxejä vaikkei osaa edes ajaa, vauhti tuntuu ITESTÄ kovalta ja tuntuu et vetää täysin vaikka ei mihinkää liikkukkaa mut on se nii helvetin siistiä. Ei muutakun uusiks radalle vaa ja slickseillä vielä hauskempaa kun noilla kura ensiasennus kumeilla. :)
[Gixxer RacinG]
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 8.7.2009 8:46

Se on muuten jännä, että vaikka tuo ensiasennus ritkestonemikälie onkin vähän liukas, niin mulla on mittarissa 3,5tkm ja kyllä sopivasti virkaintoinen posliini tuosta jo sakot kirjottaisi. Ja ihan normi katuajoa pääasiassa kumminkin ollut.
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 8.7.2009 18:33

Jonkun huhun mukaan ensiasennusrenkaat on itseasiassa hiukan pehmeämpää seosta kuin normirenkaat, jolloin pitävät hiukan paremmin mutta kuluvat melkeen pyörän seistessä pihalla. Monessa pyörätestissä kun otetaan kantaa myös alla olevien renkaiden toimintaan.

Sillankivet nyt taitaa muuten vaan olla hiukan liukkaat... ;)
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 9.7.2009 0:09

Kyllä tuo BT015 on yks surkeimpia takakumeja mitä oon kokeillut, niin pidoltaan kuin kulutuskestävyydeltä :)

Tosin tänään näin gixerin jossa oli sama kumi alla, 5tkm mittarissa ja kumi oli kuin pakasta vedetty. Ajotyylilläkin on varmaan osuutta asiaan.
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 9.7.2009 8:36

...tai sit se oli just vaihdettu. ;)
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00
Suzuki GSX-1000R 2008

ViestiKirjoittanut mza » 9.7.2009 9:25

Ei ollut, puhuin omistajan kanssa ja alkuperäinen oli... vuosimallia 2007.
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 10.7.2009 2:44

Joo kai ajotyylillä iso osa renkaan kulumisee. Itekkää en polttamalla renkaita tuhlaile ja silti metukan M3 kumi kesti alla alle 2tkm...
[Gixxer RacinG]
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 10.7.2009 12:18

Poko kirjoitti:Joo kai ajotyylillä iso osa renkaan kulumisee. Itekkää en polttamalla renkaita tuhlaile ja silti metukan M3 kumi kesti alla alle 2tkm...


Kai se keuliminenkin kumia kuluttaa enemmän kuin normiajelu? :D
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 11.7.2009 13:53

SB2 kirjoitti:
Poko kirjoitti:Joo kai ajotyylillä iso osa renkaan kulumisee. Itekkää en polttamalla renkaita tuhlaile ja silti metukan M3 kumi kesti alla alle 2tkm...


Kai se keuliminenkin kumia kuluttaa enemmän kuin normiajelu? :D


Itseasiassa eniten kumia syö karkea tienpienta, vesisateella ajaminen ja korkeat nopeudet.
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 11.7.2009 15:32

mza kirjoitti:
SB2 kirjoitti:
Poko kirjoitti:Joo kai ajotyylillä iso osa renkaan kulumisee. Itekkää en polttamalla renkaita tuhlaile ja silti metukan M3 kumi kesti alla alle 2tkm...


Kai se keuliminenkin kumia kuluttaa enemmän kuin normiajelu? :D


Itseasiassa eniten kumia syö karkea tienpienta, vesisateella ajaminen ja korkeat nopeudet.

Minkäs takia tuo vesisateella ajaminen syö rengasta?
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 11.7.2009 16:02

Hiekkatietkin syö katurengasta suht tehokkaasti.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual