Yamaha R6 '02

Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 6.5.2009 19:49

Jorge69 kirjoitti:^ R6 logon maalauksesta jokseenkin samaa mieltä. Ei tuokaan kyllä huono ole ja omalle silmällehän näitä tehdään :P

Penkki esim täältä (ite tilannu tuolta CBR:n takalokarin ja hyvin pelitti): http://www.bike-teile.de/index.php?seit ... lid=492121
Olisi tosiaan ollut ehkä "viimeistellymmän" näköinen jos olisi varjostukset esim. tummanharmaalla, mutta menee se noinkin...

Kiitos paljon vinkistä!!! Laitoin penkin tulemaan, oli vieläpä 70€ halvempi kuin jenkeistä katsomani johon olisi tullut kaiken mailman tullit ja rahdit päälle todennäköisesti. Muistatko yhtään kuinka pitkään lokarisi matka kohti suomea kesti? Viikon?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Jorge69
Pyörä:
CBR 600F
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.11.2005 21:53

ViestiKirjoittanut Jorge69 » 7.5.2009 19:24

Tuuningmaster kirjoitti:Kiitos paljon vinkistä!!! Laitoin penkin tulemaan, oli vieläpä 70€ halvempi kuin jenkeistä katsomani johon olisi tullut kaiken mailman tullit ja rahdit päälle todennäköisesti. Muistatko yhtään kuinka pitkään lokarisi matka kohti suomea kesti? Viikon?


Ollos huva =) Jotakuinki viikon verran meni (työpäivissä siis), olikohan tarkalleen 10 päivää tilauksesta paketti postissa.
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 16.5.2009 16:48

Nyt puuttuu enää muutama kate paikaltaan, kuristukset, takapenkki ja vaimennin. Puuttuvat kateosat saan paikalleen lähiaikoina, kuristukset tulevat ensiviikon aikana ja takapenkki viikon 22 alkupuolella. Vaimennin joka on nyt sitten se Mivv X-cone tulee noin kuukauden sisällä. Kilpiin mopo pitäisi saada siis viikon 22 aikana.
Pieniä ongelmiakin on ollut ensin meni se R6-logo pilalle joten nyt sen päällä on MIVV:n tarra, jonka jälkeen akku lopetti toimintansa ja nyt viimeisimpänä testilenkillä vaihteet menivät aika kankeasti paikalleen, vaikka syksyllä toimivat täydellisesti... Pitää tästä lähteä ihmettelemään mistä se saattaisi johtua.

Tältä se nyt sitten näyttää:
Kuva
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 16.5.2009 16:52

Peileistä tulee mieleen hieman selkäänsä saanut koira, saisiko niitä jotenkin hieman kiukkuisempaan kulmaan?
Ino
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Knummi
Liittynyt:
20.4.2007 17:07

ViestiKirjoittanut Ino » 16.5.2009 17:04

Samaa mieltä jusutuksen kaa peileist, mut muuten ihan bueno ;)
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 16.5.2009 19:56

Joko oot uuden akun tilannut? mulla nimittäin olis melkein uusi täysin toimiva yuasan akku tähän vuosimalliin
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 16.5.2009 20:55

Uuden akun hain jo tänään, aika nihkeään 75€ hintaan... Pakko oli päästä ajamaan ja ihmettelemään tuota vaihde juttua joka olikin yksinkertaisempi kuin uskoisi. Jalan ylhäällä pitävä jousi oli niin lähellä vaihdepoljinta että se jumitti ala-asentoon aina alaspäin vaihtaessa.
Peilejä koitin saada "pystympään" niiden mukana tulleilla sovitepaloilla mutta olisivat jäänet vieläkin lähemmäs clipareita niiden kanssa, saavat jäädä noin.

On se vaan mahtavaa miten tuo kiihtyy, puhtia tuntuu olevan ainakin riittävästi :P.
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
||tinba
Pyörä:
PC31
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
27.3.2008 23:29

ViestiKirjoittanut ||tinba » 17.5.2009 14:10

Ajeletko ilman vaimenninta tuolla? Saattaa lähteä kevyehkö meteli :D
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 17.5.2009 17:07

||tinba kirjoitti:Ajeletko ilman vaimenninta tuolla? Saattaa lähteä kevyehkö meteli :D
Alle 8k kun pitää kierrokset niin ei se ihan mahdotonta ääntä pidä... Eipä tässä omalla tontilla paljon isompia kierroksia silti pääse edes käyttämään. Katsastukseen mennessä sitten orkkis pönttö paikalleen.
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 18.5.2009 13:02

Tuuningmaster kirjoitti:
||tinba kirjoitti:Ajeletko ilman vaimenninta tuolla? Saattaa lähteä kevyehkö meteli :D
Alle 8k kun pitää kierrokset niin ei se ihan mahdotonta ääntä pidä... Eipä tässä omalla tontilla paljon isompia kierroksia silti pääse edes käyttämään. Katsastukseen mennessä sitten orkkis pönttö paikalleen.

Jos pörinäpönttö kiinnostas niin tallissa pyörii yks yoshin rs-3 turhanpanttina :lol: Myin pyörän pois niin jäi hieman romua nurkkiin
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 18.5.2009 15:35

JP_89 kirjoitti:Jos pörinäpönttö kiinnostas niin tallissa pyörii yks yoshin rs-3 turhanpanttina :lol: Myin pyörän pois niin jäi hieman romua nurkkiin
No sinä se oot kyllä oikeen osto ja myyntiliike :lol:.
Mivv X-cone vaimennin on jo matkalla kohti Suomea... Siihen sitten uusi "vähän" siistimpi väliputki tulee ihan käsityönä.
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 20.5.2009 11:41

Tuuningmaster kirjoitti:
JP_89 kirjoitti:Jos pörinäpönttö kiinnostas niin tallissa pyörii yks yoshin rs-3 turhanpanttina :lol: Myin pyörän pois niin jäi hieman romua nurkkiin
No sinä se oot kyllä oikeen osto ja myyntiliike :lol:.
Mivv X-cone vaimennin on jo matkalla kohti Suomea... Siihen sitten uusi "vähän" siistimpi väliputki tulee ihan käsityönä.

eikun saatana empä taas lukenu kovin tarkasti.... :nolo: , mutta jäi tosiaan kaiken näköstä romua tohon R6:een joista vois hankkiutua eroon :lol:
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 20.5.2009 18:02

Nyt tulivat kuristukset, nopeana poikana kävin jo laittamassa läpyskät paikalleen ja kun palasin sisälle varmana että osat sopii avasin TUV-paperit ja siellähän pyydetään varmistamaan osien asennus! Järjetöntä pelleilyä, eiköhän sen katsastusmies huomaa onko mopossa 25kw vai 90kw... No pitää sitten varmaan käydä näyttämässä pyörää jollekkin MP-liikkeen asiantuntijalle niin saa sen leiman ja nimmarin. Kai tuohon nyt käy sitten pelkkä nimmari eikä penkitystä tarvita?

Mihin muuten nuo lieriöt/holkit kuuluvat?
Kuva
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Kangas
Paikkakunta:
Virrat
Liittynyt:
15.12.2005 10:32

ViestiKirjoittanut Kangas » 20.5.2009 21:03

Eikös se nimmari pitäisi riittää jos on ns. hyväksytyt kuristusosat, joilla teho putoaa todistetusti 25 kilowattiin.
Mokuli
Pyörä:
DT 125R 200cc köyhän miehen kisaenska
Paikkakunta:
Teuva
Liittynyt:
22.5.2007 15:34

ViestiKirjoittanut Mokuli » 21.5.2009 10:36

Voisko noi holkit tulla pakosarjaan vai onko liika pienet?