Zeta 750 -04

laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 5.10.2008 17:41

Tänään tuli pyörittyä vähän vajaa kolme sataa kilsaa :) kyllä oli sitten mukavaa! Kerrankin kun oli kuiva päivä niin oli pakko ottaa siitä ilo irti. Perse siinä tuli kipeäksi kun viimeksi ajanut maanantaina ja sekin oli vaan pikku pyöräytys :lol:
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 11.10.2008 21:07

Tänään ähersin powercommanderin pyörään kiinni, tietysti tosi motoristin tyyliin vesisateessa ulkona :lol: koeajolle en kyllä lähtenyt, mutta kuulosti että pyörä kävi paremmin tyhjää. Aiemmin on tuntunut siltä että röpöttäisi ja eikö se ole merkki ehkä laihasta seoksesta?
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 11.10.2008 21:38

laatite kirjoitti:Tänään ähersin powercommanderin pyörään kiinni, tietysti tosi motoristin tyyliin vesisateessa ulkona :lol: koeajolle en kyllä lähtenyt, mutta kuulosti että pyörä kävi paremmin tyhjää. Aiemmin on tuntunut siltä että röpöttäisi ja eikö se ole merkki ehkä laihasta seoksesta?


Päinvastoin. Röpöttäminen kertoo liian rikkaasta seoksesta ;)

Tosin automaattiryypyn ollessa päällä melkein heti ajoon lähdettäessä voi toki röpöttää hieman, muttei koneen pitäisi kuitenkaan pätkiä.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Pommi-
Pyörä:
998
Liittynyt:
17.1.2007 0:04

ViestiKirjoittanut Pommi- » 12.10.2008 6:05

jarez kirjoitti:Tosin automaattiryypyn ollessa päällä melkein heti ajoon lähdettäessä voi toki röpöttää hieman, muttei koneen pitäisi kuitenkaan pätkiä.


Toki Monkeyn kanssa voi tolta tuntua. ;)

Eihän tuon ikäisissä laitteissa ole edes ryyppyä, vaan se vipu mitä voi kiskoa säätää kaasun tiettyyn asentoon tyhjäkäynnillä. Eli ryypystä ei voi puhua tässä tapauksessa.
Raptor 660R
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 12.10.2008 18:07

No niimpä tietysti, arvasin että se oli just toisin päin :D mutta tänää kävin ajelemassa niin kyllä huomaa eron ajettavuudessa, vaikka kyseessä onkin vasta netistä ladattu valmis kartta.
Toms's
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
18.9.2005 20:06

ViestiKirjoittanut Toms's » 12.10.2008 20:04

Ajeliko äjjä tänää klaukkalas päi?
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 17.10.2008 8:42

Älä vaan sano, et säädit seokset korvakuulolla/itse?
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 17.10.2008 16:41

Latasin netistä valmiin kartan. Se on väliaikainen ratkaisu. Vien pyörän talven aikana 24 tonnin huoltoon jossa samalla säädetään pc
|uusos
Pyörä:
125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.3.2007 18:27

ViestiKirjoittanut |uusos » 18.10.2008 22:11

DriveFast kirjoitti:Älä vaan sano, et säädit seokset korvakuulolla/itse?

Jos kuski itse osaa sanoa missä alueilla puutteita on niin ei siinä mitää dynoja tarvita. Kaikki vaan puhuu et DYNODYNO pakko viesä sinne.
MX
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 19.10.2008 1:52

|uusos kirjoitti:
DriveFast kirjoitti:Älä vaan sano, et säädit seokset korvakuulolla/itse?

Jos kuski itse osaa sanoa missä alueilla puutteita on niin ei siinä mitää dynoja tarvita. Kaikki vaan puhuu et DYNODYNO pakko viesä sinne.


No kyllä tuo penkitys ammattilaisella on aika hyvä lisä. Silloin on VARMASTI pyörä säädöissä jos on vaa osaava penkittäjä. Kukin tekee miten tykkää, ite en lähtis noitten kaa leikkii...
[Gixxer RacinG]
Tomppa90
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
17.2.2005 19:09

ViestiKirjoittanut Tomppa90 » 19.10.2008 15:02

|uusos kirjoitti:
DriveFast kirjoitti:Älä vaan sano, et säädit seokset korvakuulolla/itse?

Jos kuski itse osaa sanoa missä alueilla puutteita on niin ei siinä mitää dynoja tarvita. Kaikki vaan puhuu et DYNODYNO pakko viesä sinne.



On se hienoa, kun joillakin on kokemusta, tietoa ja taitoa näistä asioista! 8) Eikä peliverkkareita tarvitse repiä.
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 7.11.2008 19:30

On se kumma kun ei tänään tullut ketään mopolla vastaan :D oli siellä vaan perkelee kylmä. Kotona kun sormissa alkoi veri kiertää, kipu oli samanlaista kuin olis jättänyt ne oven väliin :lol:
Harrastus on siis siirtynyt masokismin puolelle :lol:
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 7.11.2008 19:47

ei muuta kuin biltemasta tankomuhvit niin tarkenee taas.
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 19.11.2008 19:06

Tänään tuli taas ajeltua muutama kymppi, vein pyörän huollosta talvisäilöön. Jumaliste kun muuttui ajettavuus kun sitä vähän huollettiin :D 24 tonnin huolto kyseessä ja samalla säädettiin pc. Viaberin dyno antoi teho lukemiksi 101,1hv /10820 ja 72,3nm/7980. Mielestäni ihan hyvät lukemat :)
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 24.11.2008 9:37

öö.. miten helvetissä? Itelle tuli 109heppaa ja ~82Nyyttonia takapyörältä.. Vireinä tosiaan Devil/PCIII ja kisakireet teipit..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~