Ei viittis pelkkää valoa pistää, kun se herättää sitten samantien poliisien kiinostuksen, kun vastaan ajaa. Tässä on kumminki aika paljon sanottavaa noin niinkun tehojenkin lisäks, niin mielellään pitäs edes sellaset valot kiini, joissa hyväksynnät niin ei ihan heti pääse kilvistä eroon. Noissa sumuvaloissa ja lisäpitkissähän kyllä se E-merkki on, mutta se ei tienpäällä paljoa lohduta, kun niitä ei
ajovaloiksi ole hyväksytty
Lauantainakin tuli kävästyä tallilla taas jotakin tekemässä. Ei vaan kaikki mennyt ihan putkeen taas
Elikkä käsijarrun adapterin sain valmiiks, pikkusen jälleen meni kieroon. Se oli täysin suorassa vielä siinä vaiheessa, kun se oli heppailtu kiini käyttäen pyörää jiginä. Noh palikka irti pyörästä ja pienillä saumoilla kiinni ympäriinsä ja annoin jäähtyäkkin heftien välissä. Sitten mallausta ja se oli taas kierossa. Sinänsä ihan sama, se on noin millin vinossa, mutta levy ei siihen osu, joten olkoon. Kyllä ne palat siihen mukautuu.
Noh sitten maalasin subcagen. Ekana kevyt puhdistus teräsharjalla ja tämän jälkeen punainen motoxin pohjamaali. Tähän asti kaikki hyvin, kunnes ajattelin paremman kestävyyden toivossa käyttää hammerliten spray purkissa olevaa vasaralakkaa. Kyseisellä maalilla maalaaminen oli, kuin olisi vesiletkulla osia sohinu ja toivonu, ettei lähe valumaan. Maali oli niin älyttömän ohutta, että se ei suostunut jäämään lattaraudan reunoihin vaan valui siitä välittömästi pois. Kuvassa näyttää yllättävän siistiltä, mutta todellisuudessa aivan kauhean näköinen. Pakkokait se on hioa ja maalata uudelleen...
Jo perjantaina pistin tankkiin sikamassa, mutta kerros näytti kuivuttuaan niin ohuelta, että pursotin koko lopputuubin sikaa tankin päälle ja levittin sen siihen tasaiseksi kerrokseksi. Omaan silmään nyt jopa yllättävän siisti ja pitäisi kestää vähän kulutustakin
Nohh käppärin adapteri oli valmis, joten ajattelin pistää pääsylinterin ja letkun paikalleen. Tämänhän piti olla helppo juttu, koska olin jo aikaisemmin osia mallannut paikalleen ja jopa jatkanut clipareita, että kaikki varmasti mahtuu paikalleen. Vaan ei. pääsylinteri ottaa pumppiin ja ylä-t-palaan kiini eikä sitä oikeestaan saa mihinkään asentoon järkevästi. Tohon pitäis nyt jotakin kehitellä, yks vaihtoehto ois pistää tangon ja pääsylinterin väliin joku lattaraudan pätkä, jolla sais pääsylinteriä korotettua muutaman millin