PC25 ehostelua stuntti kuntoon

_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 26.1.2013 0:04

Tuo maski on aivan helevetin ruma :lol: Pelkällä umpiolla jo paljon paremman näkönen, tulee mieleen tuosta umpiosta ihan lsl valo mieleen :eek:
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut AceFin » 26.1.2013 0:07

No hyi helvetti, ei kyllä munkaan mielestä sovi maski tohon. Pitäisi olla vihasemman näkönen.

Pirun nätisti oot kyllä moukaroinu tankin, yleensä ne on sellasia epämuodostuneita kökköjä :D
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
-JeSu-
Liittynyt:
24.8.2006 18:51
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut -JeSu- » 26.1.2013 12:40

Järkyttävä maski. Kokeile jotain ktm:n tekelettä, tai sitten:

Kuva
Juussoo
Pyörä:
636B
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
23.1.2010 23:34
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Juussoo » 26.1.2013 15:18

Joku pieni e hyväksytty lisävalo ja numerolaatta tai sitten pelkkä valo? Numerolaatan taakse sais vaan johdot ja vaijerit piiloon. Veikkaan et tollanen pyörä herättää muutenkin hiukan poliisien kiinnotuksen, niin ei sillä valolla niin väliä :D Vaikka eipä tossa oikeastaan mitää laitonta ole mutta itelle ainakin ne vaan aina valittamassa jos joku osa ei ole alkuperäinen :lol:
SickBastardsStuntCrew! http://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 28.1.2013 23:46

Ei viittis pelkkää valoa pistää, kun se herättää sitten samantien poliisien kiinostuksen, kun vastaan ajaa. Tässä on kumminki aika paljon sanottavaa noin niinkun tehojenkin lisäks, niin mielellään pitäs edes sellaset valot kiini, joissa hyväksynnät niin ei ihan heti pääse kilvistä eroon. Noissa sumuvaloissa ja lisäpitkissähän kyllä se E-merkki on, mutta se ei tienpäällä paljoa lohduta, kun niitä ei ajovaloiksi ole hyväksytty :)

Lauantainakin tuli kävästyä tallilla taas jotakin tekemässä. Ei vaan kaikki mennyt ihan putkeen taas :roll:
Elikkä käsijarrun adapterin sain valmiiks, pikkusen jälleen meni kieroon. Se oli täysin suorassa vielä siinä vaiheessa, kun se oli heppailtu kiini käyttäen pyörää jiginä. Noh palikka irti pyörästä ja pienillä saumoilla kiinni ympäriinsä ja annoin jäähtyäkkin heftien välissä. Sitten mallausta ja se oli taas kierossa. Sinänsä ihan sama, se on noin millin vinossa, mutta levy ei siihen osu, joten olkoon. Kyllä ne palat siihen mukautuu.
Kuva
Noh sitten maalasin subcagen. Ekana kevyt puhdistus teräsharjalla ja tämän jälkeen punainen motoxin pohjamaali. Tähän asti kaikki hyvin, kunnes ajattelin paremman kestävyyden toivossa käyttää hammerliten spray purkissa olevaa vasaralakkaa. Kyseisellä maalilla maalaaminen oli, kuin olisi vesiletkulla osia sohinu ja toivonu, ettei lähe valumaan. Maali oli niin älyttömän ohutta, että se ei suostunut jäämään lattaraudan reunoihin vaan valui siitä välittömästi pois. Kuvassa näyttää yllättävän siistiltä, mutta todellisuudessa aivan kauhean näköinen. Pakkokait se on hioa ja maalata uudelleen...
Kuva
Jo perjantaina pistin tankkiin sikamassa, mutta kerros näytti kuivuttuaan niin ohuelta, että pursotin koko lopputuubin sikaa tankin päälle ja levittin sen siihen tasaiseksi kerrokseksi. Omaan silmään nyt jopa yllättävän siisti ja pitäisi kestää vähän kulutustakin :)
Kuva
Nohh käppärin adapteri oli valmis, joten ajattelin pistää pääsylinterin ja letkun paikalleen. Tämänhän piti olla helppo juttu, koska olin jo aikaisemmin osia mallannut paikalleen ja jopa jatkanut clipareita, että kaikki varmasti mahtuu paikalleen. Vaan ei. pääsylinteri ottaa pumppiin ja ylä-t-palaan kiini eikä sitä oikeestaan saa mihinkään asentoon järkevästi. Tohon pitäis nyt jotakin kehitellä, yks vaihtoehto ois pistää tangon ja pääsylinterin väliin joku lattaraudan pätkä, jolla sais pääsylinteriä korotettua muutaman millin :x
Kuva
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut VictorH » 29.1.2013 0:29

tee vaa spaceri että toi päsylunteri joutuu kauemmas, lisää luvia kytkimestä ja käppäristä ois kiva nähä :)
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
Anttyii
Liittynyt:
13.8.2012 11:36
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Anttyii » 31.1.2013 19:02

http://blog.motorcycle.com/wp-content/u ... ept-02.jpg oisko tollanen valo aika sopiva?
Ropsutin_
Pyörä:
Kawasaki 636
Liittynyt:
30.9.2010 20:15
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Ropsutin_ » 31.1.2013 20:46

andyhandy kirjoitti:http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2012/01/012012-husqvarna-baja-concept-02.jpg oisko tollanen valo aika sopiva?

Miten mahtaa olla E-hyväksynnän laita? :D

Ite diggaan tosta pelkästä umpiosta! ;)
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 31.1.2013 23:43

Itekkin vähän sitä mieltä, että stuntti pyörään ei kuulu mitään maskeja saati numerokilpiä, joten tuo pelkkä umpio tuntuis aika mieluisalta. Valoteho hyvä, laillinen ja ei liian massiivinen.

Asiasta toiseen. Eilen maalasin kilventelineen, subcagen ja käppärin adapterin. Tänään kävin sitten iskemässä ne kiini :)
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
jonitzi
Pyörä:
Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Liittynyt:
28.3.2010 13:20
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut jonitzi » 1.2.2013 1:28

Multa löytyis Polisport Halo umpio ja toi musta alimmainen osa siihen.
On tarpeettomana ku joku vatipää kävi pöllimässä sen ylemmän muovia.
Laita yv jos kiinnostaa
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 1.2.2013 19:43

Ihte rupeen rakentamaan uutta käsijarrusatulaviritelmää pc kaksvitoseen.
Minkä levynen sulla on tuo jarrusatula? Aattelin laittaa kaksi zzr 1100c pärrän etusatulaa vakiojarrulevyn alaosaan.
Ne on tätä mallia: http://img404.imageshack.us/img404/6854/24449549.jpg
Kokonaisleveys 84mm eli menee 40mm vanteeseen päin. Mahtuuko väliin?
Oisko tieto mistä sais jotain big rotor kittiä pc25 separiin? Ainakin sen levyadapterin tarvis isommalle levylle. Ei oo mulla fygest kii, mut en halua teettää.
Sun noita satuloita ei ainakaan mahtuis kahta vierekkäin. Mulla satulan pituus on 14,8 cm ja niitä pitäisi kaksi laittaa vierekkäin kaksi. Meniskö?
Sitte pyörässä on kiinni ZX10R jarrupuristin ja aion teettää jarruletkun joka jakautuu "Y" liittimellä satuloille. Riittääkö puristimessa paukku?
Voisitko rakentelijaihminen vastata noihin satulan sovittelu kysymyksiin? Mahtuuko sun satulas just ja just vanteen ja levyn väliin?
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 2.2.2013 2:50

Voisin melkeenpä väittää, että vakio jarrusatulan lisäks et vakiolevyllä saa kahta nissiniä mahtumaan. Itselläni jarrusatulasta muutenkin noin milli väliä vanteen keskiöön, jolloin jarrupalat puristavat levyä vain noin 60% pinta-alallaan. Eli suosittelen lämpimästä bigrotoria.

En tiedä mistä levyjä voisi ostaa, mutta gixerin levy menee, kun poraa uuden pulttijaon...
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 2.2.2013 3:17

Elikkä tänään aloin miettimään etuvalolle kiinitystä. Umpiossa oli sivuilla kiinikkeet, mutta ne olisi olleet liian rumat, joten piti kehitellä jotakin nätimpää. Alkuun umpio ruuvipenkkiin ja hieman suunittelua.
Kuva
Tämän jälkeen etsin pätkän lattarautaa ja eikun vääntelemään.
Kuva
Ja sehän sopii:
Kuva
Rälläkällä yläkorvake irti ja molemmin puolin symmetrisesti 6mm reiät:
Kuva
Sama homma lattaraudalle:
Kuva
Ja se on siinä:
Kuva

Kytkin takavalon ja vilkut, pelittää:
Kuva
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 2.2.2013 22:43

Hei kiitti vastauksesta.
Heitän vastavinkin sulle jos haluat hienon persiin tuohon pyörääs. Tuleehan se sentään liikenteeseen.
Polski ystävät myy vahvistettua takarunkoa är kutoseen 115€.
http://www.forstunt.home.pl/en/yama/69- ... ha-r6.html
Siihen purkaamolta penkit ja musta takakate niin hyvä tuloo.
Hitsailemista ja sovittelemista on mutta lopputulos on sen arvoinen.
Tuossa on mun pyörässä kokonaan tehty metallista uus takarunko ja päällä kate.
Näyttää kuin kuuluisi siihen ja on paljon uudemman näköinen.
http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1445351
On niitä purkaamolla zx6r pulttikiinnitteisiä takarunkojakin joita ei tarvitse vahvistaa.
Omaa separia myyn sen takia kun pyörä painaa paljon. Taitaa olla joku 210 kg. zx6r painaa kymmeniä kiloja vähemmän. Separilla tahtoo rengas luistaa endotessa painon takia ja vauhtiburniksilla vetää painoa takarenkaalle ja repii keulaa ilmaan.
Mut ei se toivoton ole. Ekaa vuotta stunttasin pelkkien mopojen kokemuksella ja nyt osaan jo keulia ympyrää jalka raudalla ja burnata ympyrää tankin päältä.
Lolletroo
Pyörä:
PC-25
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
1.3.2011 1:13
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Lolletroo » 2.2.2013 23:10

Jos r6sen takakatteen haluu nii helpompii vaa muokata vakio häkkii ku tuhlata rahaa toho polakkien häkkii.
KST