ville69 kirjoitti:Yksinkertaisesti pirun komee!
Kiitos kiitos
)
samppa400 kirjoitti:on kyllä helvetin hieno vanhanmallin kotariksi ja se musta tankki kruunais kaiken mutta slipari vois olla pienempi
Jep, mietin vähän jotain crossimallista sliparia kun ne on yleensä pienempiä (ja äänekkäämpiä
), mustaa tankki etitää munat vaahdos kyselty joka purkumestasta mutta tuntuu olevan mahdoton löytää...
Kasailin nyt kottardin oikeistsaan aikapitkälle valmiiks, myönnän, kyllähän mä sen polkasin jopa käymään
Ei ollu nesteitäkään sisällä mutta polkasin vaa iha että kävi pari männän iskua ja kiinni (varmistin että sähköt skulaa!)
Akkuvesi sattuu olemaan loppu, oon käyttäny 50% akkuvesi 50% punasta jääähdytys nestettä näissä pärrissä, akkuvesi kun on tislattua ni siinä ei pitäs olla epäpuhtauksia jotka saa paikat syöpymään tjsp
...
Iskarin lisäsäiliöön vaihan kaverilta semmosen aidon hienon wp tarran!
Niin tosiaan änkkää kiillotin vielä lisää, eise vieläkään ole peili mutta aika hyvä jo... Villalaikalla + tahnalla oon vedelly kovilla kierroksilla. Pitää katsoa jossen pienemmän vaimentimen tosiaan hommais...
Mitähän tuohon vois vielä tehdä? Ne oranssit kahvat on tulossa, "teho" polttimo eteen, ledit tilasin pitkien ja vilkkujen merkkivaloihin ja parkiks kans.
Niin vilkut vai ei? Löytyis iha uudet ledi minivilkut mut toisaalta en tiedä mitä niillä tekee kun ennenkin käsiviitalla menty + mihin näissä tulee se vilkun rele? Aino vapaa paikka tais olla siin tankin alla mis on puolaa ja jännäriä, siinno 2 napanen liitin onkse se?
Ainiin sitten meinasin kun saan kaverilta tommsoen kotardin takavalon sen kuvun et teen itse sen valon mulla on 3 ledin pätkiä semmosta erittäin kirkasta ledinauhaa kelasin et 3 takavaloks ja 3 jarruvaloks... Niin ja tietysti kotelo ja teline ja lopuks paketti sikaflexillä tiiviiks ja sen ympärille rakentelis semmosen kulma säädettävän kilven telineen. Noo pitää kehitellä vielä ideaa
Ehdotuksia vielä??