makee pilvi kyllä seuraa perässä kun laittaa kaasua...
Eli siis pyörä on 'kasassa', käväsin tankkaamassa ja testiajolla.
Semmoista oli että ensin kytkin ei pitänyt melkein ollenkaan, ruuvasin säätöä, piti. Testiajolla kummiskin kutosella kun iski vähän enemmän kaasua(momenttia nääs) niin kytkin laulatti vapaasti koneelle kierroksia. Ei se mitään kun huomenna ruuvaan lisää ruuvia. Kaasuttimia vähän pesasin ja ovat ihan kivat, mitä nyt jossain koloissa ikipaskaa. Putkille tein saman käsittelyn ja ovat siedettävän(mutta ei suinkaan hyvän näköiset). Pitänee tärpätin, harjan ja rätin kanssa putsailla kunnolla kuhan jaksaa. Öljypumppu ainakin toimii ilosesti kun katsoo ilmakuplia letkuissa, liikkuvat vinhaan tahtiin
Siitä muuten johtunee se kiva pilvi perässä. Pesin ketjut kunnolla ja ovat pirun siistit, rasvasin tietenkin myös. Iskin uuden tasasuuntaajan kiinni ja tuntuu toimivan vallan hyvin, hieman paremmin latailee kuin vanhalla. Sytkäkin tuntuu olevan ihan hyvissä säädöissä kun ei mitään vittuilua siltä suunnalta.
Ei siitä pumpun säätövaijerin jousesta tullut mitään ja annan olla noin, voi ainakin moottorijarrutusta antaa ihan reilusti. Pitänee joku sata kilsaa ajella niin on kaikki rasvat pois koneesta ja öljyllä käy vain voitelu, silloin hyvä säädellä kun tankissakin pelkkää bensaa.
Ongelma listaa:
-rallattelee tyhjäkäynnillä, koetan säätää poies, tarkistan myös kaasun palautuksen
-vaihdepoljin ei palauta kun vaihtaa ylöspäin, pitää aukoa kytkinposki ja tehä reilummat viilaukset pultteihin yhteen lukituslevyyn.
-Kytkin luistaa kovalla momentilla, helppo homma
-takajarruvalo katkasija ei pelaa, pitää hommata sopiva jousi niin toiminee
Oli muuten oikein mukavaa kyytiä kun uudet tärinänvaimennus tupet, kampura suora yms.
Sanon kyllä että vittu jos vieläkin rallattelee samaan tapaan kuin ennen remppaa
silloin kirves heiluu... pitää nyt katella säädöt läpi ensin kun mistä sitä tietää. Voisihan sitä tietenkin tarkistella ettei nyt kannen pultit ole jo ehtineet löystymään, siis kierreliimat ja uudelleen momenttiin kuten oli muutenkin suunnitelmissa.
Siis hommaa kyllä riittää mutta sitä ei pelätä! tänäänkin vaivaisesti kello 7:00 töissä, kello 21:30 vapaalle