bore69 kirjoitti:Mäkin haisen kakstahdille
2-T tuoksuu...
Hienoa, että tällainenkin löytyi - porukka kasvaa!
Asian & American cars / bikes only.
bore69 kirjoitti:Oisko pikku kokoontumiset paikallaan
Lutikka kirjoitti:Minulla tuo edellinen eturengas oli joku Continental
Fillarin tarvike-vaihdevaijeri ja 2 irtonippaa. Nipat saa eurolla ja vaijerin kahdella. Vaijerista pätkii YPVS-varppeja useammankin kappaleen.Johnnie kirjoitti:...Huomenna sitten ostamaan Yamaha-huollosta uutta vaijeria, jännittää hieman onkohan tämäkin mokoma 20 cm pätkä joku 80 ¤:n osa...
bore69 kirjoitti:ja pientä murhetta vain. Eli oli jo viime kesänä havaittavissa satasen+ vauhdissa sellasta outoa vispausta. Eli tuppaa "kirjottaan" ajaessa. Onko muilla havaintoja asiasta saatikka sitten tietoa mitä pitää vaihtaa/kiristää. Muuten ihan mukavaa puuhaa, jälleen kerran.
bore69 kirjoitti:Onko paha duuni vaihtaa kytkinkamat ? Huomasin pientä luistoa kun päästin valoista ja vaihdoin kakkoselle. Säädöt ei auta eli lienee levyt lopussa ?
Pienillä vaihteilla ns. täyskiihdytyksessä joskus kytkin saattaa hiukan luistaa. Normaali-ilmiö sinänsä kyseiselle pyörälle. Oletko säätänyt kytkinpaketin keskellä olevasta ruuvista välyksen oikeaksi?
-----------------------------------------------
Seuraavaksi sellanen "amis kyssäri" Paljonkos noi teidän RD:t ottaa, ts. kuinka lujaa ootte niillä päästänyt. Mulla kantti loppuu ton vehkeen kanssa silloin kun taulussa on 160
Anonymous kirjoitti:bore69 kirjoitti:Onko paha duuni vaihtaa kytkinkamat ? Huomasin pientä luistoa kun päästin valoista ja vaihdoin kakkoselle. Säädöt ei auta eli lienee levyt lopussa ?
Seuraavaksi sellanen "amis kyssäri" Paljonkos noi teidän RD:t ottaa, ts. kuinka lujaa ootte niillä päästänyt. Mulla kantti loppuu ton vehkeen kanssa silloin kun taulussa on 160