Sami kirjoitti:Juha S kirjoitti:ja tosiaan, kulutus on nuossut n. 0,5l/ 100km. kaupungissa menee nykyään n.5,5l/100km, ja kun antaa KUNNOLLA sitä runtua koneelle (ajoin 120km pätkän 55min, pelkkää metsäistä suoraa. mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella
), niin kulutus on sellaista vähän päälle 6l/100km.
Hyosungissakin kulutus noin 5l ja varmaankin kun siihen laittaa tuon BMC:n ilmansuodattimen ja sopivat suuttimet voisi olettaa kulutuksen nousevan suurinpiirtein saman verran (eli ei pahasti). Nykyisin menee vaan niin vähällä bensalla ettei ole ollut intoa lähteä säätämään.
Mutta tuo että 6l pääsee 100km noin kovassa ajossa, se on mun mielestä jo hyvin. Ja v-twinit muka kovia kuluttaan...
PS. Jos mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella, miten sait tuohon pätkään hukattua jopa 55min aikaa?
tjuu, serkku ei oo saanu ikinä 1000cc SV:tä viemään edes kuutta litraa. todella taloudellisia laitteita. ei tuo kulutuksen nouseminen mitenkään muuten vaivaa kuin että tankille pitää nopeammin pysähtyä
. mutta eihän sitä lisätehoa tyhjästä synny
ps. aikaa meni 50-55min, välillä oli kyllä 60 ja 80 alueita, missä oli vähän liikennettäkin
. ei sitä +200 edes jaksa kauaa pitää lasissa, ei ole mukava ajaa. huomasin muuten, että 190 otaa kevyesti, 200:n jälkeen se kiihtyvyys loppuu kuin seinään. siitä eteenpäin on jo melkoista kiduttamista
...
e: kannattaa muuten säätä mopo, tuli ihan kuin eri pyörä suuttimien ja putsarin vaihdon jälkeen (tai en tiedä, paljonko tuo uusi sytytysennakko vaikutti asiaan
). 2500 kierrosta, kaasua ja keula nousee
. vakiona alkaisi vain kevyt pörinä, ja mopo lähtisi hitasti kiihtymään
. ihan tajuttomasti nousi tuos keskikierrosten vääntö. ja kyllä sitä paukkua löytyy ylhäältäkin. tekis mieli viedä penkkiin tää laite.