Suzuki SV 650 S -99 *Myynnissä*

JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 6.8.2007 19:42

Gallo kirjoitti:Hyvät pörinät Juhalla. Kenes kans oikee kurvasit tuossa n. 20min sitten kulmilla? Ajoit vain ohi ja edellä meni hopeinen uudemman sukupolven vessa.

Toiset ne sotkee fillarilla...


se on miu serkkupoika :). se oli SV1000S, höystettynä Yoshimura RS-3:llä. miul on ilman db killeriä kyllä kovemmat äänet, mut hänel matalammat...

eihän sillä kortilla ajeta, eihä miullakaan oikeastaan ole korttia tuohon laitokseen :D. tuuha joku kerta moikkaa, jos woodoossa päin pyörit ;)...
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Gallo
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
18.10.2004 13:52

ViestiKirjoittanut Gallo » 7.8.2007 16:02

No perkele. Kyllähä siel vootoos tulee välillä pyörittyä, humalassa ja joskus vielä selvinpäinkin. Vielä jos naamalta tunnistais.

Eipä sen puoleen. Jos tosi tarkaksi mennään, ei minullakaan ole korttia tuota omaa pyörää ajaa. Mut sehän "on" 25 papruissa :P
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 7.8.2007 16:36

tjuu, kyllähän siellä tulee melko usein käytyä (eilen viimeksi ;)).... ihq irkistähän miu naaman löytää, se rumin ja (yleensä) kovaäänisin kännikala terassilla ;).

nii nii, et siullakaan ei ole korttia mopottimeesi ? miul lukee huizat 52kw papruis, nyt ehkä kilowatti tai kaks enempi. pitäis kyl pyöräyttää penkis tuo sohlo :).
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 12.8.2007 17:37

nosti nuo huizat viripalikat muuten jonkin verran kulutusta, rankassa vedättämisessä meni nyt 6,1l, normaalisti se pyöri siinä 5,5l paikkeilla...
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 23.8.2007 13:26

laitetaanpas nyt vaihteen vuoksi, että mitä osaa mopossa on kiinni:

-Takalippa modattu irti
-Samoin pelkääjän kahva (Huono! entinen omistaja lupautui lähettämään vakiovilkut ja kahvan jälkeenpäin. eipä ole sen koommin puhelimeen vastannut...)
-Tarvike kilpiteline
-Minivilkut
-Kahvapainot
-Öhlinsin 15% jäykemmät keulajouset
-Puigin Tuplakupla
-Iridium tulpat
-LeoVincen slipari
-K&N:n vapaavritaussuodatin
-Factoryn suutinsarja
-Factoryn syttypyörä
-Alla pyörii Michelin Radialit (tulee ensi viikolla uudet alle).

siinä kaikki, mitä tässä heti muistan.

ja tosiaan, kulutus on nuossut n. 0,5l/ 100km. kaupungissa menee nykyään n.5,5l/100km, ja kun antaa KUNNOLLA sitä runtua koneelle (ajoin 120km pätkän 55min, pelkkää metsäistä suoraa. mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella ;)), niin kulutus on sellaista vähän päälle 6l/100km.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 23.8.2007 14:26

Juha S kirjoitti:ja tosiaan, kulutus on nuossut n. 0,5l/ 100km. kaupungissa menee nykyään n.5,5l/100km, ja kun antaa KUNNOLLA sitä runtua koneelle (ajoin 120km pätkän 55min, pelkkää metsäistä suoraa. mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella ;)), niin kulutus on sellaista vähän päälle 6l/100km.

Hyosungissakin kulutus noin 5l ja varmaankin kun siihen laittaa tuon BMC:n ilmansuodattimen ja sopivat suuttimet voisi olettaa kulutuksen nousevan suurinpiirtein saman verran (eli ei pahasti). Nykyisin menee vaan niin vähällä bensalla ettei ole ollut intoa lähteä säätämään. :)

Mutta tuo että 6l pääsee 100km noin kovassa ajossa, se on mun mielestä jo hyvin. Ja v-twinit muka kovia kuluttaan...

PS. Jos mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella, miten sait tuohon pätkään hukattua jopa 55min aikaa? :D
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 23.8.2007 14:37

Sami kirjoitti:
Juha S kirjoitti:ja tosiaan, kulutus on nuossut n. 0,5l/ 100km. kaupungissa menee nykyään n.5,5l/100km, ja kun antaa KUNNOLLA sitä runtua koneelle (ajoin 120km pätkän 55min, pelkkää metsäistä suoraa. mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella ;)), niin kulutus on sellaista vähän päälle 6l/100km.

Hyosungissakin kulutus noin 5l ja varmaankin kun siihen laittaa tuon BMC:n ilmansuodattimen ja sopivat suuttimet voisi olettaa kulutuksen nousevan suurinpiirtein saman verran (eli ei pahasti). Nykyisin menee vaan niin vähällä bensalla ettei ole ollut intoa lähteä säätämään. :)

Mutta tuo että 6l pääsee 100km noin kovassa ajossa, se on mun mielestä jo hyvin. Ja v-twinit muka kovia kuluttaan...

PS. Jos mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella, miten sait tuohon pätkään hukattua jopa 55min aikaa? :D


tjuu, serkku ei oo saanu ikinä 1000cc SV:tä viemään edes kuutta litraa. todella taloudellisia laitteita. ei tuo kulutuksen nouseminen mitenkään muuten vaivaa kuin että tankille pitää nopeammin pysähtyä :D. mutta eihän sitä lisätehoa tyhjästä synny

ps. aikaa meni 50-55min, välillä oli kyllä 60 ja 80 alueita, missä oli vähän liikennettäkin ;). ei sitä +200 edes jaksa kauaa pitää lasissa, ei ole mukava ajaa. huomasin muuten, että 190 otaa kevyesti, 200:n jälkeen se kiihtyvyys loppuu kuin seinään. siitä eteenpäin on jo melkoista kiduttamista :roll: ...

e: kannattaa muuten säätä mopo, tuli ihan kuin eri pyörä suuttimien ja putsarin vaihdon jälkeen (tai en tiedä, paljonko tuo uusi sytytysennakko vaikutti asiaan :roll: ). 2500 kierrosta, kaasua ja keula nousee ;). vakiona alkaisi vain kevyt pörinä, ja mopo lähtisi hitasti kiihtymään :D. ihan tajuttomasti nousi tuos keskikierrosten vääntö. ja kyllä sitä paukkua löytyy ylhäältäkin. tekis mieli viedä penkkiin tää laite.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 4.9.2007 20:57

1.9 piti käydä ajamassa vielä yksi varttimailin aika. paikan päällä sain todeta kentän olevan märkä, eli en sitten ajanutkaan. sain tosin kuulla, että melkein heti kun lähdin, niin pyörätkin alkoivat siellä ajamaan :S...
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 4.9.2007 21:31

Mäkää en oo saanu SV:tä ikinä viemään kuutta litraa. Menee nimittäin jatkuvasti enemmän. Ruiskun säädön myötä nousi vielä entisestään vähän.
Ei seiso
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 6.9.2007 20:03

tjuu, ajotavasta riippuen kulutus on n.5-7 litraa, ku tarkemmin ko. henkilöltä kysäsin. ihmeen paljon tuo siu laite vie. mitä siinä on kiinni?
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 10.9.2007 19:20

laitoinpa nytten syksyn kunniaksi kahvanlämmittimet kiinni. ei mitään valittamista, kaasupuoli nyt tietenkin vähän äkäisemmin lämpeää, mutta eipä tuo menoa haittaa. miellyttävät vempeleet!

ps. niitä lämppäreitä ei sitten kannata kovinkaan pitkään pitää maksimiteholla, jos mopo ei ole käynnissä.... oli aika veemäistä työntää tuo laite käyntiin lähes tasaisella pihalla ;).
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 10.9.2007 19:55

Juha S kirjoitti:laitoinpa nytten syksyn kunniaksi kahvanlämmittimet kiinni. ei mitään valittamista, kaasupuoli nyt tietenkin vähän äkäisemmin lämpeää

Laitoitko lämmityselementit vanhojen kahvakumien alle vai kokonaan uudet kahvakumit jotka sisältävät lämmitinelementit? Kiinnostaisi tietää toimivatko nuo lämppärikumit sen paremmin kuin irtoelementit jotka omassa mopossa on kytkinpuolella lähinnä lämmittämässä clipon-tankoa. :)

Juha S kirjoitti:niitä lämppäreitä ei sitten kannata kovinkaan pitkään pitää maksimiteholla, jos mopo ei ole käynnissä...

Onneksi omassa on kytketty niin ettei lämpiä ilman että mopo on käynnissä. :P
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 10.9.2007 19:57

Sami kirjoitti:
Juha S kirjoitti:laitoinpa nytten syksyn kunniaksi kahvanlämmittimet kiinni. ei mitään valittamista, kaasupuoli nyt tietenkin vähän äkäisemmin lämpeää

Laitoitko lämmityselementit vanhojen kahvakumien alle vai kokonaan uudet kahvakumit jotka sisältävät lämmitinelementit? Kiinnostaisi tietää toimivatko nuo lämppärikumit sen paremmin kuin irtoelementit jotka omassa mopossa on kytkinpuolella lähinnä lämmittämässä clipon-tankoa. :)

Juha S kirjoitti:niitä lämppäreitä ei sitten kannata kovinkaan pitkään pitää maksimiteholla, jos mopo ei ole käynnissä...

Onneksi omassa on kytketty niin ettei lämpiä ilman että mopo on käynnissä. :P


kokonaan uudet, suositeltiin parissa paikassa niitä. hintaa kertyi 45e. kyllä se hyvin sitä vasenta kättä lämmittää, tulee se lämpö vaan sellaset 5 min myöhemmin :).

aluks meinasin laittaa suoraan akkuun, mutta onneks järki voitti. nyt otin sähkön töötiltä, ja lämppärit toimii sillo ku on virrat päällä ;).
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 13.9.2007 23:14

Juha S kirjoitti:tjuu, ajotavasta riippuen kulutus on n.5-7 litraa, ku tarkemmin ko. henkilöltä kysäsin. ihmeen paljon tuo siu laite vie. mitä siinä on kiinni?

Ei muuta kuin putkisto ja K&N -elementti.
Ei seiso
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 15.9.2007 13:02

X-Race kirjoitti:
Juha S kirjoitti:tjuu, ajotavasta riippuen kulutus on n.5-7 litraa, ku tarkemmin ko. henkilöltä kysäsin. ihmeen paljon tuo siu laite vie. mitä siinä on kiinni?

Ei muuta kuin putkisto ja K&N -elementti.


jaa. kyseisellä herralla on vain RS-3:set kiinni. oisko säädöissä jotain häikkää...?
"Si Vis Pacem, Para Bellum"