Kawasaki ZX-6R '03

markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 12.10.2008 11:16

Aika paljon sitä uutta tulevaa tuli tuossa ylempänä jo mainittua, mutta osakseen on myös suunnitelmat auki.

Täytynee katsoa löydänkö käppyrää enää mistään. On toisella koneella, josta kosahti virtalähde sähkökatkon yhteydessä.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 18.10.2008 11:27

Jahas, laakerit irroitettu ja suurin osa jenkoista ja kiinnityspisteistä suojattu... Jälleen seuraavaa pakettia saa odotella, ennen kuin asiat taas etenee. Kuviakin pitänee piakkoin räpsästä muutama lisää.

Oli muuten swingin laakerit kovin kiinni. Ihan aikuisten oikeesti.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 23.10.2008 19:14

Lisää tavaraa laitettu tilaukseen... :roll:
Yksi osa pitäisi myöskin saada koneistuksesta, jonka jälkeen palikat lähtevät maalaukseen. Veronpalautuksen aikoihin pääsee siis vihdoin kasailemaan. :)

Edit:
Kuva
Tossa tuo dynoveto nyt sitten näytillä, nurkkiin on haalittu joku ihmeen kokoränni ja säädättämässäkin pitäisi käydä, joten lienee keväällä jo vanhaa informaatiota. :roll:
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Ek1
Pyörä:
R1
Liittynyt:
9.5.2002 14:59

ViestiKirjoittanut Ek1 » 9.11.2008 23:18

Omani antoi dynossa takaselle 109,8hp. Tuon eron voi kyllä tulkita penkkien viaksikin, mutta maksimivääntö oli muistaakseni ainakin 15% isompi kuin tuossa sinun pyörässäsi. :s
Black
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 10.11.2008 0:46

Penkin omistaja sanoi penkin olleen olevan tarkoituksella alakanttiin kalibroitu. 100 heppaa lähdin hakemaan, joten sain olla tyytyväinen. Sai muuten nähdä paljon murtuneita ilmeitä. :D
Mm. muualla penkitetty 153hp R1 -> 132hp ja 1000RR, jota vastaavasta penkitetty 168hp, -> 143hp.

Saattaa olla penkkien välisestä erosta tai sitten ei, tuskinpa noin suuria eroja todellisuudessa jollei sulla ole pyörää säädetty kokoputkiston kera?
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 10.11.2008 22:28

Kyllä toi vääntömomentti on mitä pitääkin. Ihmettelen jos kusiaisesta tullut 59,8Nm x1,15 eli 68,77Nm takarenkaalta. En millään usko, tai sitten se penkki näyttänyt yläkanttiin. Tämä 59-60Nm takarenkaalla kuulostaa normaalilta. Teholukemista en sitten sanokaan mitään, tai no: vaikuttaa tosiaan hiukan alakanttiin menevän. Ainakin verrattuna muutamiin muihin penkkeihin.
Ek1
Pyörä:
R1
Liittynyt:
9.5.2002 14:59

ViestiKirjoittanut Ek1 » 11.11.2008 0:59

Ei ole kokoputkistoa, pelkällä Akran sliparilla säädetty.

Tuossa penkittämisessä ei loppujen lopuksi ole mitään ideaa, koska lukemat eivät ole vertailukelpoisia. Tai no, onhan se hyvä, että toisilla on mahdollisuus saada vähän paremmat lukemat ettei ala ketuttaa.. :roll:
Black
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 11.11.2008 10:37

Ek1 kirjoitti:Ei ole kokoputkistoa, pelkällä Akran sliparilla säädetty.

Tuossa penkittämisessä ei loppujen lopuksi ole mitään ideaa, koska lukemat eivät ole vertailukelpoisia. Tai no, onhan se hyvä, että toisilla on mahdollisuus saada vähän paremmat lukemat ettei ala ketuttaa.. :roll:


Kyllä säätämisisessä on ideaa, mutta tulosten vertailu onkin jo toinen juttu.
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 11.11.2008 17:53

Tossa yks päivä silmiin napsahti galleriassa CBR 600F:n käppyrä samasta penkistä, olisko ollut 82hp ja suurin piirtein saman verran vääntöä, ihan vaan antamaan vertailupohjaa. 900 Hornet slipareilla 100hp, 1050 Triple karvan yli 100hp.

Säätämälläkin harvemmin saadaan ihan hullun lailla huipputehoa, mutta huomattavasti parempaa käyrää aikaiseksi. Ja sehän on pelkästään hyvä asia. :)
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 20.11.2008 18:58

No niin. Kilkkeet saatiin tänään maalausfirmaan, tekevät kun kerkeevät joten 1-2 viikkoa varmaankin vierähtää. Sen jälkeen saadaan tähänkin topikkiin jonkinlaista täytettä, kun asiat alkaa etenemään. :)
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 11.12.2008 23:32

No niin, osat saatiin vihdoin takaisin ja pikkuhiljaa kasaaminen voi alkaa. Kunhan saan rungon sisälle jääneet hiekat siivottua ja swingin laakerit prässäytettyä paikalleen.

Muutama sananen pulverimaalauksesta: osat kävivät etenkin palstoilla suositellussa maalaamossa ja jälki olikin kaikin puolin hyvää. Sävy ei kuitenkaan ole ihan se toivottu ja laadussakin olisi kieltämättä parantamisen varaa. Ottaen huomioon työstä otettu kova hinta, voisi sanoa ettei hinta/laatusuhteella voi ainakaan kilpailla. ...mutta tulipahan tehtyä.

Osat on kuitenkin kotona, ja eiköhän siitä hyvä vielä tule. Kuvia asiasta saanen otettua piakkoin.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 12.12.2008 19:50

...ja runko tekee uuden kierroksen maalaamon kautta, että saadaan siihen asianmukainen pinta. Kiireessä tehdyt pohjatyöt kostautuivat, mutta firma sentäs seisoo työnsä takana ja tarjoaa korjauskerran.

Silti on kyllä kapuloita rattaisiin - fiilis. Kokoamista kun on jo hetki odoteltu. :|
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 7.1.2009 14:53

Runko on saatu takaisin ja virheet tuli korjattua. Sävykin alkaa pikkuhiljaa miellyttää, ja enää ei varmaan muu kelpaisikaan. :)
Kuva

Tuleva swingi,
Kuva
joka tuli pyörään jo kiristettyä paikalleenkin.

Ennen joululomaa pistin jousituksen osat motoracingcompanylle huollettaviksi, vaikka uuden karheat ovatkin. Kaveri siellä kun huhujen mukaan tekee ihmeitä. Niitä odotellessa siis, sen jälkeen saadaankin Kawa jo seisomaan omillaan.

Kuva
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
jocke-
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
22.5.2006 15:49

ViestiKirjoittanut jocke- » 7.1.2009 16:28

Pirun hyvännäköset vanteet! :)
Huom! EN myy enää Talonin rattaita tai RK'n ketjuja.
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 7.1.2009 22:41

On kyllä hieno swingi ja vanteet! Tästä on tulossa varmasti hieno kokonaisuus. Pitää varmaan kiillottaa omat vanteet kokonaan :lol: . Joko värit olet päättänyt?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.