Nuhainen voi olla mutta taatusti vääntävämpi, kuin kokoisensa keskiverto yksmukinelari! Ja vaikka huppunopeus on noin alhainen, niin tuolla voi pitää yli satasen matkavauhtia hyvin, ilman koneen vingutusta.
Ne "voimasavuthan" on Jawassa vähän pakolliset.
Vähän harmittaa, kun tuossa wanhus-Jawassa ei tule savua kunnolla edes kylmänä. Kawakin sauhuaa enemmän. Pitää Jawasakkiajoihin laitta varmaan 6% seoksella Teboilin mixiä.
Vaihdettiin tiistaina tuohon mun exä-Styleen sen nykyisen omistajan kanssa öljyt ja värkättiin kaatumarautoihin kumilevystä eräänlaiset "lisäkuraläpät".
Vaimeni tärinätkin huomattavasti Mobilube SHC:llä. On muuten täyssynteettistä.
Sitä laitoin tuohon wanhukseenkin. Kovasti kehui ajelleensa motarilla 110 lasissa ilman ongelmia.
Kävi todella sivuäänettömästi Jawaksi. Totesi vielä Jawan käyntiäänestä "Ceska muzika".
En ymmärrä mitä se pahaa se simpanen näkee täyssynteettisiää ööleissä?
No Jawahan on puhjoisen reissulle justiinsa optimi vehje. Jos joku ongelma tulee, niin se on helppo fixata kourallisella työkaluja. Veikkaan että kivutomammin onnistuisi mitä Ketulla.
Ja niihin pikkutärinöihinhän tottuu. Missä nopeudessa se sitten alkaa täristää?