no eiköhän tullut jo selväksi että kyseessä on trölli..
Isompi kaasari nyt ei ainakaan kummosia tee. Eikä vaikka kanttakin kuinka sorvais. Kuinka monta vertailukohtaa sulla on? Siis montaako kotaria olet ajanut ps, naapurit saa kyllä hermostumaan vaikka vakio mankilla, ku ottaa änärin pois[johan] kirjoitti:jerwwe kirjoitti:En nyt laskis kisavehkeissä virittämiseksi sitä, jos putki vaihetaan ja kaasari säädetään Jos oikeasti aletaan virittämään, niin kyllähän se kannen muokkaus on näissä nelkuissa keskeisin asia, jos tehoa halutaan ja silloinkin tuo 80hp on luultavasti mahdottomuus. Putken vaihdolla tehoa joko tulee pari heppaa, tai sitten vastaavasti lähtee. Tuossa muutama linkki dynotetuista 525 kotareista( suoraan googlesta ) http://www.google.fi/imgres?q=525+ktm+d ... 80&bih=681, http://www.google.fi/imgres?q=525+ktm+d ... 80&bih=681, http://www.google.fi/imgres?q=525+ktm+d ... 80&bih=681 Että ois kiva nähä ne sun penkkilappuset, kun kerta puolet enemmän tehoa "löytyy"
kyllä määki löydän vaikka minkä vehkeen dynoja! saa olla aika laiskoja noi tai sitten vakioita! kantta on muokatta ja kaasari on vaihettu isompaan eikä vaan säädetty! jos kiinnostaa nii tuleppa kattomaan tai kokeilemaan!
[johan] kirjoitti:joku puhunu vakiosta?? onko vakio jos putkisto ja kaasarit yms vaihetaan että tehoja saa irti kaiken mitä vain moottori antaa????? kerro mulle miten saisin sitte "viritettyä" mun vakio kotaria??jerwwe kirjoitti:Ei siitä vakio 525:sta lähe millään 80 pollea 50hv taitaa olla lähempänä totuutta
E: konetehoja siis