KTM 525

KanXderi
Pyörä:
Xtreme
Liittynyt:
29.4.2009 17:22
Re: KTM 525

ViestiKirjoittanut KanXderi » 26.7.2011 17:08

no eiköhän tullut jo selväksi että kyseessä on trölli.. :roll:
[johan]
Pyörä:
ktm
Liittynyt:
16.3.2009 22:13
Re: KTM 525

ViestiKirjoittanut [johan] » 27.7.2011 16:49

ok
Viimeksi muokannut [johan] päivämäärä 2.8.2011 18:48, muokattu yhteensä 2 kertaa
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: KTM 525

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 27.7.2011 17:34

[johan] kirjoitti:
jerwwe kirjoitti:En nyt laskis kisavehkeissä virittämiseksi sitä, jos putki vaihetaan ja kaasari säädetään :D Jos oikeasti aletaan virittämään, niin kyllähän se kannen muokkaus on näissä nelkuissa keskeisin asia, jos tehoa halutaan ja silloinkin tuo 80hp on luultavasti mahdottomuus. Putken vaihdolla tehoa joko tulee pari heppaa, tai sitten vastaavasti lähtee. Tuossa muutama linkki dynotetuista 525 kotareista( suoraan googlesta :D ) http://www.google.fi/imgres?q=525+ktm+d ... 80&bih=681, http://www.google.fi/imgres?q=525+ktm+d ... 80&bih=681, http://www.google.fi/imgres?q=525+ktm+d ... 80&bih=681 Että ois kiva nähä ne sun penkkilappuset, kun kerta puolet enemmän tehoa "löytyy" :lol:


kyllä määki löydän vaikka minkä vehkeen dynoja! saa olla aika laiskoja noi tai sitten vakioita! kantta on muokatta ja kaasari on vaihettu isompaan eikä vaan säädetty! jos kiinnostaa nii tuleppa kattomaan tai kokeilemaan!
Isompi kaasari nyt ei ainakaan kummosia tee. Eikä vaikka kanttakin kuinka sorvais. Kuinka monta vertailukohtaa sulla on? Siis montaako kotaria olet ajanut ;) ps, naapurit saa kyllä hermostumaan vaikka vakio mankilla, ku ottaa änärin pois :D
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: KTM 525

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 27.7.2011 17:40

[johan] kirjoitti:joku puhunu vakiosta?? onko vakio jos putkisto ja kaasarit yms vaihetaan että tehoja saa irti kaiken mitä vain moottori antaa????? kerro mulle miten saisin sitte "viritettyä" mun vakio kotaria??

jerwwe kirjoitti:Ei siitä vakio 525:sta lähe millään 80 pollea :D 50hv taitaa olla lähempänä totuutta :roll:
E: konetehoja siis

Lyhyesti sanottuna: Kotarit on vakiona viritettyjä
[johan]
Pyörä:
ktm
Liittynyt:
16.3.2009 22:13
Re: KTM 525

ViestiKirjoittanut [johan] » 27.7.2011 20:26

ok
Viimeksi muokannut [johan] päivämäärä 2.8.2011 18:47, muokattu yhteensä 1 kerran
jerwwe
Pyörä:
gixxer 1l
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
6.10.2007 13:33
Re: KTM 525

ViestiKirjoittanut jerwwe » 27.7.2011 21:57

Tarina muuttuu :D En nyt menis ylistämään kotaria parhaaksi varsinkaan, kun sulla ei tunnu hirveästi kokemusta olevan. Joka vehkeessä on omat hyvät ja huonot puolensa :roll:
kurapäristelijä
Liittynyt:
31.3.2011 16:52
Re: KTM 525

ViestiKirjoittanut kurapäristelijä » 28.7.2011 13:56

Voi olla aika hikistä puristaa kotarista valtavia tehoja kun ei noita voi yli 9 tonnin kierrättää vaikka minkä tekisi rakenteesta johtuen. Nelipuolikkaistakin saa enemmän kun kiertävät 12 tuhatta. Sen sijaan jos kotaria alkaa kasvattaa iskun ja porauksen suhteen niin äkkiä mennään ihan eri lukemissa ainakin väännön suhteen. Siis ei ne mitään tehottomia ole, vaan erilaisia.
k1mmo
Pyörä:
KTMSX525 -> 613cc & väliaikainen Aprilia SX125
Paikkakunta:
Joenzoo ja k1tee Hoods
Liittynyt:
13.8.2009 20:54
Re: KTM 525

ViestiKirjoittanut k1mmo » 5.8.2011 0:06

En mä mitenkään tullu trollia puolustelemaan mutta meillä nurkassa seisoo -07 525 SX, tehtyä isompi pytty ja eri kiertokanki jolloin kuutiot on 613, kp-mäntä, kisanokat, akran putki, kansi koneistettu tietysti, en muista mitä kaasarin kanssa on räpelletty, vissiin porailtu isommaksi. Koneelta on n. 80hp ja kovin moni ei saa tota käyntiin, mikään akku ei jaksa pyörittää käyntiin, maailman tyhmin asia oli pistää viriä kiinni kun tuolla ei tee enää mitään.. Ihan hullu vehje, joskus pitkillä väleillä ajettiin vähän vajaa 200kmh, normiväleillä keulii millä vaihteella vaan _puhtaasti_ kaasusta.

Just saying :roll:

E: ostakaa pois

E: Olinkin puhunut kunnon paskaa, heppoja olikin vain 69 mut väännöt olikin n.80nm
Ride hard, live forever