Oii kiitosta! Mihinkä lehteen? Mietin tässä vaan, että mikä kuva se mahtaa olla kun ei mulla mitään niin erityisen ihmeellistä kuvaa tämän vehkeen takavanteesta ole.
Taaemmat jalkatappi-rungot melkeen kaipais vielä jotain sen tuen lisäksi.. Muutamat kevennysreiät tai jotain? Täytyy ottaa huomioon, että niiden tosiaan täytyy myös kestää! Eikä oo pahemmin aikaa tuhlattavaksi.
Etummaiset on hyvät.
Kävin töiden jälkeen oikeen shoppailemassa:
-Ketjut (D.I.D 520VM) tulee paikalliseen liikkeeseen maanantaina.
-Alkuperäistyyliset tarrat on valmiina tiistaina (mattamustat, 2-3mm kiiltävämustalla reaunalla).
-Pultteja, muttereita jne. vajaan 20e edestä.
-Vaimentimen väliputken ja pakosarjan väliin putkenpätkä (ko. yoshimuran pönttö on tarkotettu 10R:ään, eli ei mene suoraan)
-Käppäriin teräspunos-jarruletku.
-Kilikalimaalia muutamaan kiinnikkeeseen.
Käppärin letkun heitin paikalleen, oli just sopivan pitunen! Etuakselin tapit pulttasin kiinni, kun sain kierretankoa hommattua. Tankin kiinnikkeen ja kytkinkahvan rungon maalasin mattamustaksi, sekä tankin pohjamaalasin. Huggeri ja ketjusuoja pitäis vielä pohjamaalata. Filleri pääsi taas loppumaan, enkä kerinnyt hakemaan sitä lisää.. Taas.. Tuli tossa piruulttani laskettua, että kuitteja on kertynyt sieltä jo 350e edestä tämän projektin kanssa. Vaikka onhan tuossa summassa kaikennäköset pakkelit, rasvanpoisto-aineet, tartuntamaalit, hiomatarvikkeet jne. Itse maalaus kustantaa 100e, että sellanen puolen tontun maalaus tuli tällä kertaa.
Tankki ja katteet maalataan sunnuntaina. o_O.....
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."