Ilmeisesti jonkun vanhan 250 suzukin runkonumero vaa isketty? 250 TS?
Tää on kyllä sellane laite jonka hakisin jos vain ikää olisi sopivasti ja kemmu poissa. Fb'n mukaankin kaikki laitettu ja modailtu ja huollettu niin vimosen päälle että aijaij! Komee se vaa on!
Vanhempi suzuki tosiaan kyseessä konttorilla jos kävis lapppuihin ottamassa rm runkonumeron niin sit ei ois mitään huomautettavaa. Nyt toki voivat laittaa konttorilla pyörähtämään ja sittenhän sitä käydään.
smotot istahti kerralla vaikka monenmoista osaa joutu sorvauttaa. Ketju ja jarrulevylinja takana 100pros sama kun orkkiksessa. Eessä levy ja satulasetti istutettu täydellisesti paikalleen kaikki kyllä nyt niin vimosen päälle kerkeis vaan ajelee muttakun intti syö pahasti vielä tän kesän
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit ! Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Kirjotellaampas tännekkin välillä myyntiin tosiaan kokeeksi laitoi reilulla hinnalla koska ei syitä ollut täydessä iskussa olevasta pyörästä luopua..
Kesällä ajeltiin välillä niin smotoilla kuin enskoillakin. Sellanen tunnin-parin homma rakentaa kadulta metsään.
Perus huoltojakin tehty. Onhan tunteja talven rempan jälkeen kertynyt 70h. Intissä kun on ja lomilla kerkee vain ajelemaan niin toi on ihan jees
Noille tunneille ei mahtunu muuta rikkoontunutta kuin yksi jarrukahva ja iskarin kaasukortsu.
Tuli tehtyä tähän eka takaiskari remppa elämässäni ja hyvin onnistu. Uudet tiivisteet vaihdoin samalla. Toimii keppi kuin unelma !! Enskojen takapyörään vaihdoin laakerit, linkun rasvailuja koneöljyjä ja muuta perus huoltoa. Viime viikonloppuna keulaan uudet öljyt molempiin kammiohin ja tuli kyllä uusilla öljyillä / uusilla jäykkyyksillä sisäkammioon erinomainen. Nyt siis alusta vihdoin todella hyvä/vähintääkin riittävä tälläiselle harrastelijalle.
Katu-uskottavuutta tuli parannettua lisää uudella maskilla sekä smotoloksulla. Kuvia tuohon loppuun
ps. Vähän alkanut kiinnostamaan 300exc. Sellasta pitäis päästä kokeilemaan ja todella pääsisi harkitsemaan sellaiseen vaihtoa. Jos ei niin tällä tullaan menemään.
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit ! Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Ihan mielenkiinnosta kyselen.. että minkälainen laite tuo RM on karting/supermoto radalla ajaa smotoilla? Pysyykö +450cc smotojen perässä (toki kuskista ennemmin kiinni, mut kuitenkin) miten helposti?
On ihan helvetin siisti, pakko myöntää. Kiinnittääkö miten herkästi setäsinisten huomion liikenteessä?
Hieman ehkä offtopic mutta 250 2t jos tikissä niin nelipuokkien kanssa menee tasoissa/jättää, tietysti ajosta ja kuskista riippuen! Ex 250CR viivoilla vei 450ceriffiä.
Moro. En oo supermotoa kerennyt käydä kokeilemassa/eikä mulla muutenkaan ole siitä kokemusta. Mitä nyt sillon kerran karting radalla kävin niin helppo ja vaaka ajettava. Välit oli sillon pitkät (38) takana, eli ei nekään olleet soveltuvat.
noh. Miten tällä pysyy perässä. Kyllähän tällä varmasti pysyy kun ajaa vaan osaa. Mitä nyt kadulla tuli kiihdyteltyä 530exc ja 450bmv kanssa, niin kyllä näillä perässä / rinnallakin pysyy. Välitykset ja säädöt toki vaikuttaa eroihin mutta pääosin täyskiihdytyksissä menee kyllä samoissa
Nyt oon tässä harkinnu vaihtaa tän pelin nelari monttukoneeseen. Katotaan nyt mitenkä käy, onhan tää tajuttoman hauska ja monipuolinen vehe. Tikissäkin on eli vetoja löytyy
sinisiltä ei oo tullu huomautettavaa, ja mitä nyt tulisi niin peileistä vois mainintaa tulla. Vakuutukset tottakai löytyy jne.
omaankin silmään kyllä miellyttävän näköinen, ja hauskahan toi on
Videoo kuvailtu kyllä kovasti. Vielä kun joku kerkeis editoidakkin..
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit ! Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Morjesta pitästä aika, vois tännekkin päivitellä välillä, että mitä tehty.
Eipä juuri kummempia kuin ajeltu ja perushuoltoja tehty. Tosin keulan shimmitystä tuli muutettua, siten että heti jouston lkuun sain lisää herkkyyttä. Samalla tottakai öljyt ja stefatkin. Hyvin onnistu pieni shimmikartan muutos ja ero oli erittäin suuri.
Männällä rullailtu vajaa 80H joten sen vaihto on nyt ajankohtainen. Saksasta tulikin tilailtua mäntä, neulalaakeri öljyjä keulaan ja perään sekä kaikkea muutakin kulutus osaa. Männäki tälläkertaa Vertex. Wössnerin saatavuus kun on heikentynyt.
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit ! Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Tuota itse shimmaamista olen itsekin pohtinut, muttei ole vielä tullut tartuttua toimeen. Tartteeko tuohon shimmaukseen mitään erityistyökaluja? Onko tuohon jotain ohjetta millaset shimmilevyt on hyvät mihinkin ajoon ja tietyn painoiselle jne.?