mulla on ihan kunnon yläpään tiivistesatsi kyllä, ei siinä mitään. Tuli meinaan alakertarempan yhteydessä vahingossa mukaan mutta olin vaan ilonen. Pyörähän on siis kasassa nyt. Kävin kasaamisen jälkeen mökillä juhannukseksi, matkaa tuli semmoset 350km yhteensä. Matkan saldoa :
-Kytkin kiukuttelee, ei irrota, ei pidä. Nyt kotopuolessa viaksi selvisi kytkintanko joka oli sorvautunut muodottomaksi. Bravo. Tästä kehtaan syyttää haynesin manuaalia jossa seisoo "sequence is of no relevance", toisin oli
Siis katselin että tankojen päät ovat erilaisia, toisessa tangossa kuppi ja myhkyrä, toisessa tasainen pää ja myhkyrä. Vaihdoin sitten sen vähän vääntyneen tangon takaisin kiinni ja nyt pelaa kytkin.
-Kaksi sulaketta paukkuu 20km välein, kohtuu lähellä kotia kun vertaa 150km vs 25km. Laitoin piuhat suoraan kiinni sulakkeiden ohi kun sulakkeet paukkuivat tuollain välillä eikä peräkkäin. Huomasin kotia mennessä että tulee kipinää tankin edestä ja siellähän se maadotus oli, suoraan jumalauta akun piuhassa
pistin teippiä joka paikkaan ihan varmuuden vuoksi ja uusin parit liitokset kun ovat renaamisesta vähän kauhtuneet.
-Bensa meinaa loppua kotiin mennessä, perkele motarilla ressua päälle ihan jumissa olevilla sormilla kun olisin yhtähyvin voinut törkkiä ressua päälle halolla ilman että nään mitä teen
meni siinä pieni tovi ja vauhti ehtikin tippua jo jonnekkin 60km/h...
jälkeen päin laskeskelin että ihan normaalisti loppu gasot kun laskin vaan mielessä väärin. Siis ladoin 5l jerrystä ennen kotiin menoa ja silti pääsi loppumaan.
-Toisen peilin LASI tippui matkalle! Siis jumalauta. En enään KOSKAAN osta tommosia paskapeilejä, tästä edespäin 40e on kappalehinta prkl.
Mutta mitä me pienistä! Tulipa taas ketjutkin rasvattua kun kaatosade syö mömmöt nopiasti pois. Vaihdoin vilkkuihin takaisin 21w polttimot kun ei noista 5w enää mitään hyötyä ole, katkasijat pitävät siitä huolen. Yksi polttimo on mennyt särki eikä siitä ole mihinkään, tuntuu pelaavan vilkut niin että yksi on 5w eli who cares.