Kawasaki Z750 -06

Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 22.5.2007 18:24

Pilot Power 2CT taís kumi olla kun kattelin, ei pahemmin vielä kokemuksia, kerron sitten täällä miten kesti kulutusta.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 23.5.2007 7:59

Mitäs tuossa 12tkm huollossa tehtiin? Itsellä on mopo menossa samaan huoltoon about viikon päästä ja olis kiva tietää mitä "mun pikkuselle" oikeen tehdään siellä :D
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 23.5.2007 16:28

ööö...:D Tulpat, öljyt, suodatin ja noita normeja huoltohommia, ei kait siinä muuta ole?
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 24.5.2007 16:23

Perkele! kattelin tarkemmin etukumia kun kuvio ei näyttänyt tutulta, olikin pilot road muistin väärin että oisin pilot powerin tilannu eteen, mietinkin kun oli niin edullinen...=)
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 24.5.2007 19:11

Mites btw sulla on noi renkaat kestäny? Mulla on Bridgstonen Bt020, joka on sit lähinnä matkamenopeleihin tarkotettu "sport-touring"-rengas, kestänyt parhaimmillaan takana 4000km :D

Yks kaveri on ajanut samalla takarenkaalla yli 10000km 1100cc Zzr:llä ja pintaa on vielä loistavasti jäljellä. Tosin sillä oli renkaina juurikin nuo Pilot Road:it..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 25.5.2007 11:35

Orggis pyyhekumit mitkä lie batlaksit olikaan kesti nippanappa 5tkm. Sitten toi pilot poweri kesti takana 6tkm ihan ok, 7tkm kohdilla oli jo lähes kankailla, edessä ois viel menny pari tonnia, mut vaihoin samalla senkin nyt kun ei maksanut kun sen 110e.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 21.7.2007 17:16

Näppäsinpäs jokusen uuden kuvan moposta galleriaan muiden ihmeteltäväksi. Samalla sitten kun tuli kuvia otettua niin tuuppasin pyörän myyntiin. jos jotakuta kiinnostaa hyvin pidetty oranssi z750 niin meikäläiseltä sellainen löytyisi. Kilsoja ei ole tullut kuin tuo reilu pari tonnia koko vuonna, tainnut kyllästyminen iskeä ja siitä pääse helpoimmalla kun vaihtaa pyörää.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 22.7.2007 22:34

Tomppade kirjoitti:Kilsoja ei ole tullut kuin tuo reilu pari tonnia koko vuonna, tainnut kyllästyminen iskeä ja siitä pääse helpoimmalla kun vaihtaa pyörää.

Se on kato kun ei tartte kokoaikaa fiksailla, niin eihän se tunnu omalta. ;)

Missä luokissa hintapyyntö?
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 22.7.2007 22:45

Se on kyllä totta, jos on tarpeeksi menopelejä ettei haittaa yhden lahoaminen niin rakentelu on ihan kivaa. Tietenkin kaikilla ei ole aina aikaa puuhailulle ja elämässä on paljon muutakin kuin mopojen ruuvailu.

Jotenkin sitä on jo tottunut siihen että tuntee oman ajopelinsä jokaista nippeliä myöten.
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 23.7.2007 16:26

Hintapyyntö on tällä hetkellä 8400, johtuen uusista kumeista, juuri tehdystä huollosta ja tietenkin siksi että pyörä on aivan loistava :P. Toki hinnasta voidaan aina neuvotella.

Ei se siitä oikeastaan ole kiinni ettei tartte ropata, z750 fiilikset, tuli, oli ja meni. Ja sitten tietenkin "pienoinen" elämäntilanteen muutos sai ajatuksen mieleen että rahaa voisi olla kiinni jossain järkevämmässäkin kohteessa. Mutta ei pelkoa, tämä harrastus ei ole loppumassa. Ajohalut tyydytetään Kawa AR125:lla tämän jälkeen ellei taas himo iske ja osteta jotain muuta pyörää.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
elegy
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
12.6.2006 1:15

ViestiKirjoittanut elegy » 23.7.2007 17:36

Tomppade kirjoitti:Ja sitten tietenkin "pienoinen" elämäntilanteen muutos sai ajatuksen mieleen että rahaa voisi olla kiinni jossain järkevämmässäkin kohteessa.

Jos saa kysyä niin mikä on pienoinen elämäntilanteen muutos?
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 23.7.2007 17:47

Se että kuukauden päästä lähden täältä kotoa mamman helmoista 400km päähän vaasaan asustamaan kerrostalokolmion. Niin tuli vain harkituksi kun kuluja tulee olemaan roppakaupalla enempää niin miksi säilöisin moottoripyörää pihalla kun se menee siellä huonoksi eikä sillä olisi varaa edes ajaa.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
villero
Liittynyt:
26.7.2007 20:56

ViestiKirjoittanut villero » 26.7.2007 21:06

Z750 on kiikarissa, ja kuristus pitäisi vissiin tehdä. Kuulin tälläisen villin legendan yhdeltä yksityiseltä tänään, että hän on kuristanut pyöränsä kotikonstein kaasukahvan liikettä rajoittamalla. Systeemi on toiminut kutakuinkin niin, että kahvan vieressä on ollut joku ruuvi, joka tietyssä asennossa estää täyden liikkeen, jolloin penkityksessä hänellä oli jäänyt tehot alle 25 kW:n.

Nyt kun on ostokuume kovimmillaan, ja jo huomenna saattaa minusta tulla Zetan omistaja(25kW papereissa, muttei todellisuudessa), tämä kikka olisi kiva nähdä. Löytyykö netistä esim. ohjeita, tai miten nykyiset omistajat uskoo, voiko tuon toteutus olla helppo ja siisti ratkaisu?
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 27.7.2007 11:41

Joo ei kyllä tässä mopossa onnistu noin, meinaan pitää olla paperit sun muut että täyttää päästönormit yms... pitäs vaan pysyä nois vanhoissa paskoissa missä ei ole mitään väliä.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Mr. Speed
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.7.2004 23:29

ViestiKirjoittanut Mr. Speed » 27.7.2007 11:52

Tomppade kirjoitti:Joo ei kyllä tässä mopossa onnistu noin, meinaan pitää olla paperit sun muut että täyttää päästönormit yms... pitäs vaan pysyä nois vanhoissa paskoissa missä ei ole mitään väliä.


Eikös päästömittaukset pidä suorittaa vain sillon kun kuristusta EI suoriteta tehtaan sarjalla tai kaasukahvan liikettä rajoittamalla? Saahan sen liikkeen rajottaa vaikka millä, kunhan saa sen dynolapun näyttää alle 25kW.
OSTAKAA POIS!: http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=35583