tanelii kirjoitti:Aika vähän kyllä löytyy käytettynä tätä ärrää :S Ainakin tällä hetkellä. Yhden löysin nettimotosta.
Oon joskus harvoin tarkastanut myyntitilanteen ja hyvin vähissä tuntuvat aina olevan. Oon tässä jo hetken haaveillut pyörän vaihdostakin, mutta nyt alkaa oleen taas sellainen vaihe että kun pyörässä ei mitään vikaa ole ja se tuntuu oikeastaan ihan kivalta, niin pidetään sama. Nyt olis aikomuksena tilata tuollainen:
Kyseessä siis Hyosung GT Cupissa käytettävä kisakate, joka perustuu muodoiltaan alkuperäiseen.
Tuossa saisi mukana underin ja jos leikkelee tuosta takapenkin paikan, jää käteen myös vaihdettava penkinkate. Jos tuon ostan niin sitten menee myös koko pyörä maalattavaksi, tosin kaikkeen tuohon varmasti kestää pitkä aika, kun tuossa katteessakin riittää sitten askarreltavaa. Siihen pitäisi penkitkin jotenkin itse askarrella.
Rekisterikilven voisi sitten siirtää takahaarukkaan kiinni takapyörän taakse, jolloin takakatteen voisi pitää siistinä.
Myöskin tuollainen pitäisi olla matkalla toiselta Motot.netin käyttäjältä:
Ei niin siro kuin voisi olla, mutta on toi kuitenkin parempi kuin se muovinen. Maalaa sitten vaikka mustaksi jos on liian hyökkäävä.
Omega89 kirjoitti:Naku/fighteri sen olla pitää...
Mun kohdalla se menee just toisin päin. Katetta pitää olla. Ei noilla nakuilla tee mieli siirtyä vauhdikkaasti paikasta A paikkaan B ajoviiman takia. Mulla moottoripyörä hoitaa myös auton hommat.
EDIT: Takakate tilattu, katsotaan jos vuoden päästä olisi jotain näytettävää.