Kerrataanpa vähän viime vuoden lopussa tapahtunutta: kuten kuvastakin näkyy vanteet vaihtuvat 3-puolaisista 6-puolaisiin ja rattaiksi niille veivasin Pilot Power 2CT:t (myynnissä uudenkarhea 180/55ZR17 Road 2 ja hyväkuntoinen 120/70ZR17 BT015, jos jollain kiinnostusta), välityksiksi on näillä näkymin tulossa aluksi -1/+3, josta varmaankin siirrytään takaisin -1 / std tai mieluummin std / +3. Ketjuja täytyy pidentää, mutta onneksi tuli säilöttyä ylimääräiset 10 lenkkiä.
Iskunvaimentimiksi on hankittu 07 mallin vakiokamat, jotka tekevät tosiaan kierroksen motoracingin kautta. Huhujen mukaan 03:n verrattuna huomattavasti katuystävällisemmät, etenkin herkemmät. Eroa on lähinnä eri valmistajan muodossa (Kayaba -> Showa), jonka lisäksi takapampussa erillinen hidas/nopea säätö ja etupumpuissa hieman rakenne-eroa. Pumput eivät myöskään ole enää kultaiset anodisoidut.
Jarruiksi tulee 07 ZX6R / ZX14 Nissin radiaalipääsylinteri ja puristimet, Jenkeissä laittavat noita myös kymppeihin ja kokemukset ovat olleet hyviä. Nämäkään eivät siis ole enää kultaiset. Lisää kokemuksia, kunhan joskus päästään kokeilemaan.
Paloiksi tulee EBC:n HH:t ja levyt ovat 05 mallin 300mm piparkakut.
Hyllyssä odottaa myös LSL:n jalkatappisarjat ja Micronin kokoputkisto Ultralite -mölyttimellä.
Muovipuolella on vielä hieman asiat auki. Etulokari menee väkisinkin vaihtoon, uusi swingi tuntuu myös huutelevan Ermaxin huggerin perään. Jonkin sortin kilpitelinekin tulisi väsätä, vilkullinen takavalo kun meni vaihtoon.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual