Jep jep.
Kaasarit heitin kiinni ja joku joka seuraa B-foorumia tietää miten tiukat olivat
Sitten rupesin takahäkkiä sovittelemaan mutta huomasin että puuttuukin muutama sauma viimeistelemättä.
Noh,ne täytyy huomenna tehdä.
Akku löysi paikkansa orkkiskotelosta,kotelon sijoitin heti putsareiden taakse ja suoraan iskarin yläpään kohdalle.
Akun joutui tilasyistä johtuen sijoittamaan hieman eteenpäin kallelleen,mutta tämähän ei haittaa koska kyseessä hyytelöakku...
Sitten pitäisi vielä takajarrun säiliö sijoittaa jonnekkin,noh tuonne takahäkin sisään sitä ei olisi järkevästi saanut sijoitettua jotta nesteen lisääminen ei aiheuttaisi isompia toimenpiteitä.
Jokunen aika ostin pilletti-jarrusäiliön ja tämä kävi tarkoitukseen kuin isä äitiin.
Säiliön asensin nimittäin suoraan sylinterin päähän. Liitoskohta oli siltään erittäin tiivis,mutta varmistin sen vielä hydrauliikkaliimalla,"hampulla" ja klemmarilla.
Iisakin kirkon teko jatkuu taas...
Kaasarit heitin kiinni ja joku joka seuraa B-foorumia tietää miten tiukat olivat
Sitten rupesin takahäkkiä sovittelemaan mutta huomasin että puuttuukin muutama sauma viimeistelemättä.
Noh,ne täytyy huomenna tehdä.
Akku löysi paikkansa orkkiskotelosta,kotelon sijoitin heti putsareiden taakse ja suoraan iskarin yläpään kohdalle.
Akun joutui tilasyistä johtuen sijoittamaan hieman eteenpäin kallelleen,mutta tämähän ei haittaa koska kyseessä hyytelöakku...
Sitten pitäisi vielä takajarrun säiliö sijoittaa jonnekkin,noh tuonne takahäkin sisään sitä ei olisi järkevästi saanut sijoitettua jotta nesteen lisääminen ei aiheuttaisi isompia toimenpiteitä.
Jokunen aika ostin pilletti-jarrusäiliön ja tämä kävi tarkoitukseen kuin isä äitiin.
Säiliön asensin nimittäin suoraan sylinterin päähän. Liitoskohta oli siltään erittäin tiivis,mutta varmistin sen vielä hydrauliikkaliimalla,"hampulla" ja klemmarilla.
Iisakin kirkon teko jatkuu taas...