Hieroin kromikiilloitustahnalla vähän joka paikasta ja muutenkin koitin painepesurin ja rajujen aineiden kanssa saada öljypaskaa pikkukoloista pois. Katteet jne pesin normaalisti sienellä ja autoshampoolla. Kävin silikoniöljyllä kaikki kumiosat läpi, kromikiilloitustahnalla alumiinit ja kromit läpi. Vahasin katteet jälleen kerran bilteman kovavahalla. Irroitin plexin reunanauhan ja hieroin sen puhtaaksi + silikoniöljyt. Tuli heti paljon fiksumman näköinen. Puhdistuvat muuten nuo sinkitytkin osat hienosti harjalla ja kromitahnalla. Ei luulisi kuitenkaan syövän sinkkiä paljoakaan kun niin hentoa tuo tahna.
Koeajolla havaitsin, että kone alkaa tärisemään jo alemmilla kierroksilla eli sieltä 3,5trpm missä ennen ennakon säätöä alkoi 4trpm kohdilla. Se tuossa tärinässä taas on erilaista, ettei se tule juurikaan häiritseväksi missään vaiheessa. Täytyy jatkaa testiä niin selviää todellisuus. Tuntui ehkä hieman tehokkaammalta varsinkin alavääntöjen suhteen. Pitää kokeilla jossain vaiheessa vähän huippunopeuksia, että puutuuko pahasti lämmöstä. Näillä keleillä voi olla pientä puutumista odotettavissa jo matkanopeuksissa mitä suzukista on opittu.
Niin ja tyhjäkäynti tuon seossäädön ja ennakonsäädön jälkeen pörisi matka-ajon eli 80km/h jälkeen jossain 1150rpm ja moottoritie 110-115km/h jälkeen 1500-1400rpm. Täytyy kokeilla säätää sitä seosruuvia vielä uudemman kerran.
Sitten pari kuvaa puunauksista :
http://www.motot.net/galleria/data/25055/IMG_0105.JPG
http://www.motot.net/galleria/data/25055/IMG_0103.JPG
http://www.motot.net/galleria/data/25055/IMG_0104.JPG