Kiitoksia vinkeistä. Tänään kävi vähän kalpaten. Olin ajellut normaalilla tavalla noin 1h kunnes pyysin kaveria ajeleen. Kaveri tuli sitten ajeleen ja halusi kokeilla mopedia ja annoin tietysti luvan koska hän on about 25kertaa parempi ja taivavampi kuski kuin minä ja on myös ennenkin ajellut vorrillani.
Ei mitään mopo käyntiin ja eka rykäsy kolmosel tais olla vaihde katsoin että jaaaahas kyllä sitä kulmaa heti haetaan ja selälteen mentii. Syy ei ollut kuskissa vaan takalevyssä, joka IRTOSI juuri ennenkuin kaveri rykäsi keulan pystyyn. Kyllä oli huonoa tuuria kaverilla koska tosiaan olin juuri ajellut ja hetikun hän lähti puikkoihin niin levy irtosi? Ei ole mitään käryä miten levy on päässyt irtomaan kun pultit olleet kireällä ja "laakerilukitteella" liimattuna että olisi jänptisti kiinni. No jokatapauksessa 4 pulttia oli auennut ja kaksi katkennut.. Tulipa ny laitettua normaalia pidemmät ja parempaa lukitetta väliin ihan varmuudenvuoksi mutta naarmuilla säästyttiin onneksi.
Vorri otti vähän katteisiin naarmua ym pientä mutta ajettavaksihan nämä on tehty. Talvella sit puunaillaan