Tulkaas vaan. Epäilen vahvasti, että menee huomenna taas koko päivä tallissa. Tänään heti ensimmäiseksi talliin mennessä aloin kattelemaan jostain aivan järjettömästä syystä töötille "siistimpää" paikkaa. Alkuperäisenä se törröttää syylärin yläpuolella, nyt se on piilossa penkin alla.
Vedin samalla kaikki loput piuhat, lukuunottamatta vilkkuja ja etuvaloa. Round barin ja kilven telineen maalasin.. Yoshimurankin sain sopimaan! Piti tollanen pieni sovituspätkä tehdä pakosarjan ja väliputken väliin.
Kuva. Toiselta puolelta sisähalkasijaa joutui sorvaamaan pari milliä isommaksi, mutta onneks tuli hommattua noin paksuseinämäistä tavaraa.
Rälläkällä vielä muutamat viillot päätyyn kiristystä varten + taivutusta varten putken puolen välin kohdille pystysuoria viiltoja, jonka jälkeen pulttasin sen kiinni sen -> Tässä vaiheessahan se toimii haitarikumi-maisena virityksenä, jonka ansiosta sai mahdollisimman tarkkaan kulmaan. -> Parit heppaukset viiltojen kohdille, putki pois ja saumaa vetämään. Lopuksi hionti ja maalaus. Hyvä tuli.
Subcagen maalaus venähti huomiselle. Huomenna luvassa myös kaikennäköstä muuta mukavaa.
Hiukan ehkä ali-arvioisin tankin pohjatyöt..
Kohtuullisen hyvää jälkeä oli maalari saanut aikaiseksi, parempikin toki vois olla. Ja sävy piti olla täysin sama, kuin orkkiksena, mutta näyttää olevan kirkkaassa valossa paljon sinertävämpi.
Kuva. Jää nähtäväksi, miten nämä sopii kokonaisuuten. Ei noita enää uudestaankaan maalaamaan aleta..
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."