ja'a, vähille voi jäädä mutta mitäs ralleja ehdottaisit? asustelen eteläsuomessa että sen mukaan lähden?
tuli muuten tankki maalattua, nyt se on valkonen ja kyljissä on suzuki mustalla. Sivuposket pitää maalata samaan tyyliin valkoseks ja se gt250 kylkiin taas.
Sain lampun korvakkeet tehtyä amiksessa ja onnistuhan ne. Ei ne ainakaan vanhoja häpeä mutta pitää nuo vielä maalata mustaksi ja ettiä jotkut kumit korvakkeen ja etuhaarukan putken väliin.
Vein myös pytyt poraukseen aaltoselle mäntsälään ja ovat kuulemma apaut kahen viikon sisään valmiit. Pitänee tehdä sähköt valmiiksi kun ostin uuden kolvinkin ja tinaa, tulee hyvät sähköt kun ei ole mitään 'neekeri'liitoksia jokapaikassa vaan juotettu asiallisesti ja peitetty juotokset sähkömiehen teipillä ja koko nippu lópuksi kasaan samaisella teipillä jolloin ei pitäisi kosteuden aivan heti päästä tuhoamaan. Laitan varmaan sen toisen akun vielä tuohon rinnalle niin voi pitää huoletta illalla valomerta yllä ilman että akku sippaa
Jonkun sortin ilmanpuhdistimen tartteis vielä, mielelläni tekisin itte mutta vähän sormisuussa valmistustavasta. Kun ei millään keksi helppoa ja hyvää tapaa. Kävi mielessä että jo laittais jonkun muovipötkylän nysän laatikkoon kiinni(siis pellistä tekisin tuon lootan), koneistaisin reiän peltiin, laittaisin jollain kumi'letkulla' sitten kaasuttimen kiinni filtteriin. Letku olisi siis samantyyppistä kuin esim autoissa on jäähdyttimenletkuina.
tuli muuten tankki maalattua, nyt se on valkonen ja kyljissä on suzuki mustalla. Sivuposket pitää maalata samaan tyyliin valkoseks ja se gt250 kylkiin taas.
Sain lampun korvakkeet tehtyä amiksessa ja onnistuhan ne. Ei ne ainakaan vanhoja häpeä mutta pitää nuo vielä maalata mustaksi ja ettiä jotkut kumit korvakkeen ja etuhaarukan putken väliin.
Vein myös pytyt poraukseen aaltoselle mäntsälään ja ovat kuulemma apaut kahen viikon sisään valmiit. Pitänee tehdä sähköt valmiiksi kun ostin uuden kolvinkin ja tinaa, tulee hyvät sähköt kun ei ole mitään 'neekeri'liitoksia jokapaikassa vaan juotettu asiallisesti ja peitetty juotokset sähkömiehen teipillä ja koko nippu lópuksi kasaan samaisella teipillä jolloin ei pitäisi kosteuden aivan heti päästä tuhoamaan. Laitan varmaan sen toisen akun vielä tuohon rinnalle niin voi pitää huoletta illalla valomerta yllä ilman että akku sippaa
Jonkun sortin ilmanpuhdistimen tartteis vielä, mielelläni tekisin itte mutta vähän sormisuussa valmistustavasta. Kun ei millään keksi helppoa ja hyvää tapaa. Kävi mielessä että jo laittais jonkun muovipötkylän nysän laatikkoon kiinni(siis pellistä tekisin tuon lootan), koneistaisin reiän peltiin, laittaisin jollain kumi'letkulla' sitten kaasuttimen kiinni filtteriin. Letku olisi siis samantyyppistä kuin esim autoissa on jäähdyttimenletkuina.