Yritin taas hiekkapuhaltaa vanteita, ei kirveelläkään lähde se maali niistä... ja kaiken huippu on että se on vielä sprei maalia
Pitää yrittää maalinpoistoaineella ja painepesurilla seuraavaksi.
Tuolla
www.suzuki-rg500.com :issa on muuten aikalailla palikkaa noihin 500:siin gammoihin, niitä kun kattelin niin rupesin miettimään että auttaskohan tuommonen kaasuttimeen tuleva "halkaisija" paljonkin ajomukavuuteen? Kun tuossahan ei ole minkäänlaisia pakoaukonsäätimiä missään niin olis vähän enemmän vääntöä sitten alhaalla... Löytyy nimellä carb splitter tuolta sivulta.
Ja toinen juttu mitä ajattelin on että mitä jos virittelis tuohon sellasen "boostbottlen", kun tuossa menee semmonen letku kurkusta kurkkuun, ilmeisesti kaasuttimien synkkauksen takia tjsp. Niin jos pistäs silleen että ne letkut menee yhteen säiliöön ja virittäis sen säiliön tuplasti isommalle taajuudelle mitä 1 sylinterisessä. Toimiskohan tommonen? Olis aivan pirun helppo ainakin asentaa se säiliö tuohon kun siinä on käytännössä valmis paikka:
kone
Ainut ongelma tuon boostbottlen kanssa olisi se että pitäs saada hitsattua alumiinia jossain... Hyllystä kyllä löytys tuota technoweldiä mutta eipä ole kaasupilliä millä hitsata :<