Yamaha RD 350 '85

Lutikka
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
7.5.2002 8:07

ViestiKirjoittanut Lutikka » 13.11.2005 20:04

No yllättävän siististihän tuo on muokattu, itse lamput nyt hieman rikkovat muuten aika huolitellun vaikutelman. Sillä tavalla vähän karsastan noinkin rajua muokkaamista, koska on vähän hassun tuntuista, kun etukate on R1-tyyliä ja loppu pyörä 80-luvulta. ;) RD kun ei nyt kuitenkaan muutu ihan helpolla tämän päivän muodin mukaiseksi, joten itse lähinnä koetan tehdä tuota omaani sen näköiseksi, kuin siitä olisi joku 80-luvulla tehnyt, eli "klassisuutta" kuitenkin. Eli lievää siistimistä, kuten rekkaritelineen teen itse uuden ja siistimmän sekä vilkut vaihdan hieman siistimpiin. Takapenkinkatekkin on käynyt mielessä.
Toisaalta sitten taas, tänään kävi mielessä järkyttävän isoja vilkkuja lukuunottamatta täysin orkkiksen näköiseksi tekeminen. :S

Nuo putket olivat aika löytö, toiselta foorumilta sain viestiä että semmoiset löytyisi ja myynnissä olisivat. Hieman toista sataa niistä maksoin, kun täysin kunnossa olivat, ja myyjän tiedoista poiketen ne istuivat mielestäni yllättävän helposti tiiviisti paikalleen. Sen enempää kuin että lähikadulla edestakaisin en niitä kerennyt kokeilemaan, ja vieläpä normisuuttimilla, joten hieman laihalla kävi, mutta kuitenkin, tehoalue tuntui nousevan hieman ja vehje kerää kierroksia iloisesti sinne 9-10t rpm. Keula nousee muuten AINA, ja täyskiihdytyksellä powerwheelietä tapahtuu vielä kakkosella ja pienellä nykäisyllä kolmosellakin. ;)
Joten suosittelen jostain etsimään! Ehkä 800 euroa en menisi uusista maksamaan, mutta käytettyjä kannattaa etsiä, valmistajia on monia.
Jofa
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
28.10.2004 21:08

ViestiKirjoittanut Jofa » 13.11.2005 23:24

mä näin tota kans nettimotos, ite värkkäisin joku r1 takakate ja jimlomas putket, tai sit sahaa loppupilli ja änkkäri irti ja "nostaa" loppupilliä ja änkkä ylöspäin niinkuin nykyisissä 2tahdeissa
sudden

ViestiKirjoittanut sudden » 14.11.2005 18:54

vuosimalli henkii kovasti F1 mallia, F2 tuli muistaakseni aivan 85 lopussa tai sitten aivan 86 alussa.
SirKaarlo
Paikkakunta:
Veemaa paikasta riippuen
Liittynyt:
1.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut SirKaarlo » 14.11.2005 21:58

Ettet muistele väärin. Nimittäin kyllä tuo ihan täysiverinen yvps cl on. Ja eikös tietääkseni noita äfykkösiä tuotu ihan kourallinen vain Suomeen? yvps taitaa olla jopa enemmissä määrin...
Älä jätä ikkunaa auki, muuten pesukarhut pääsevät sisään ja syövät kaikki keksit ja kakut!
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 14.11.2005 22:24

noin ohimennen pakko puuttua, mutta eikös se yamahan pa-säädin kirjoiteta YPVS?
Sieni
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
19.12.2003 18:05

ViestiKirjoittanut Sieni » 14.11.2005 22:39

tomi90 kirjoitti:noin ohimennen pakko puuttua, mutta eikös se yamahan pa-säädin kirjoiteta YPVS?

Juu noinhan se kirjotetaan (Yamaha Power Valve System), mutta sillä nyt ei oo mitään merkitystä itse asian kannalta ;)
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
patsix
Paikkakunta:
turku
Liittynyt:
19.9.2005 22:02

ViestiKirjoittanut patsix » 14.11.2005 23:58

Ylen Paska VääntöSuhde. Oliko uusi. joskus jakso naurattaa vaikka Yamaha (piikki tzr) alla eikä edes hidas. Oi niitä aikoja. Pitäiskö vaihtaa takas jamppiin.
SirKaarlo
Paikkakunta:
Veemaa paikasta riippuen
Liittynyt:
1.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut SirKaarlo » 15.11.2005 10:10

Tai ei se varsinaisesti se pa-säädin ole, vaan järjestelmä joka säätää pa-säätimen toimintaa.
Älä jätä ikkunaa auki, muuten pesukarhut pääsevät sisään ja syövät kaikki keksit ja kakut!
RM
Liittynyt:
4.7.2004 19:35

ViestiKirjoittanut RM » 17.11.2005 0:26

Crash, boom, bang!

Tässä olisi 525cc kitti RD350:een jolla saa 125 hevosvoimaa irti. Tosin voi maksaa hieman enemmän kuin koko pyörä, mutta....

http://off-road.com/atv/press/trinity/c ... 03_01.html

Vissiin löytyy jopa 600cc kittejä jostain...
old Suzuki RG:s never die!

THEY JUST RUN FASTER!!!
RM
Liittynyt:
4.7.2004 19:35

ViestiKirjoittanut RM » 17.11.2005 0:34

610cc on isoin, mutta vaatii todella paljon muutoksia. Olen nähnyt kuvia tollaisesta ja on todellakin mielettömän isotöinen ja kallis. Tossa vähän hintoja:

http://www.trinityracing.com/products/c ... eetah.html

Ja HUOM. Näissä isoimmissa sarjoissa ei ole edes vissiinkään muutostöiden hinnat vaan pelkät osat.
old Suzuki RG:s never die!

THEY JUST RUN FASTER!!!
SirKaarlo
Paikkakunta:
Veemaa paikasta riippuen
Liittynyt:
1.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut SirKaarlo » 17.11.2005 2:39

Ei pitäis varttia vaille kaks yöllä lukee tuommosista... paljonkohan tilillä olikaan katetta..? :D
Älä jätä ikkunaa auki, muuten pesukarhut pääsevät sisään ja syövät kaikki keksit ja kakut!
MCL1

ViestiKirjoittanut MCL1 » 17.11.2005 12:01

Ei jumalauta,ois hieman rouhee tommonen 610cc 2- sylinterinen rd jonka ajo-ominaisuudet lähentelee polkypyörää.Mitä noi kitit maksaa?
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 17.11.2005 12:01

Ei jumalauta mikä peli olis tuolla kitillä :P
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 17.11.2005 16:09

Oho! Ompa aikamoinen moposportin virityssarja :D Tuohon päälle vielä kaasarit ja putket niin johan on löylyä jammussa! :o
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
SirKaarlo
Paikkakunta:
Veemaa paikasta riippuen
Liittynyt:
1.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut SirKaarlo » 17.11.2005 21:41

Hunter kirjoitti:Oho! Ompa aikamoinen moposportin virityssarja :D Tuohon päälle vielä kaasarit ja putket niin johan on löylyä jammussa! :o


Aika sankari saa olla jos alkuperäsillä hiluilla meinaa saada edes käyntiin kuussataakymppipytyllä.
Älä jätä ikkunaa auki, muuten pesukarhut pääsevät sisään ja syövät kaikki keksit ja kakut!