Yamaha R6

Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 7.1.2006 0:57

Ei tuosta ole kun pien palanen pois ja on mulla tota Silasoliakin jolla piikin katteet korjasin. Se ainakin tarttu kiinni ja lujasti. Kaippa se lasikuitu siihen muoviin tarttuu, kun tarpeeksi karhentaa. Tai no, pikapuoliin senki saa selville ;)

Niin ja lisäsin uuden kuvan tuosta tankista. Eihän se samanlainen kun aluperänen ole, mutta parempi kuin se lommo siinä :)
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 7.1.2006 9:05

Aijai, minä en olisi lähtenyt noin isoa lonttoa kittaamaan tukkoon :| Mutta turha jeesustella enää tässä vaiheessa...
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
opa_
Pyörä:
KTM SX-F 450 08
Paikkakunta:
TAMPERE
Liittynyt:
19.9.2002 23:43

ViestiKirjoittanut opa_ » 7.1.2006 13:44

Eikö muovikatteet olisi fiksumpi ihan ns. muovihitsata?
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 7.1.2006 18:42

Yksi vanha kikka on kanssa että ottaa purkkiin asetonia, ja pistää sekaan oikean värisiä leego palikoita. Kun niiden antaa lillua asetonissa muutaman päivän, on meillä valmista katteen korjaus mäiskettä. En ole testannut miten tuo toimii, mutta olisi ihan kokeilemisen arvoinen juttu jos muovi katteita on korjattavana. Tietty railot pitää ensin karhentaa hyväksi ja putsata kunnolla.
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 7.1.2006 19:37

Taidan ton katteen kanssa turvautua loppujen lopuks tuohon muovihitsaukseen. Jos joku jotain hyvää paikkaa tietää Porin seudulta, niin ilmotusta vaan ;)
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 25.2.2006 1:42

Päivitellääs tätäkin välillä.

Pientä investointia on tullu tehtyä. Messuilta tarttu tankinsuoja mukaan ja pyörän väriin sopiva ajotakki. Savun värinen tuplakuplapleksi on ostettuna, Devil:in titaaninen Hi-pipe slipari tulossa puolasta. Jonkunmoinen rekkarinteline tarvis väsätä josta pari kysymystä. Mistä materiaalista porukka on noita telineitänsä väsänny ja minkä paksusesta? Rosteria ja alumiinia oon miettiny, mutta jostain luin että alumiini ei kestäis? ja siten että mistä näitä kannatta kysellä?

Vielä pitäs käydä verhoomosta hakemassa vettä kestävää nahkaa jolla saa korjailla ton takapenkin, takakatteeseen teettää tarrat ja maalata osat. Sitten enään onkin kasaus jäljellä.

Ilmanputsarikin tuli putsattua ja öljyttyä putsariöljyllä. Vaatii enään 3 ruuvia ja 3 siipimutteria että saa putsarin kehikon kasaan, se kun on alunperin niitattu kiinni, mutta tulevaa silmällä pitäen teen siittä helpommin purettavan niin voi tota putsaria putsailla helpommin.

näin tälläkertaa ja lisää sitten taas kun homma edistyy, nythän tää on ollu jäädytettynä jonkun aikaa.
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 25.2.2006 14:17

Kyllä se alumiinikin kestää, kun tekee muodoltaan riittävän tukevan.
ninjamies
Paikkakunta:
uusimaa
Liittynyt:
27.2.2006 13:21

ViestiKirjoittanut ninjamies » 27.2.2006 19:14

Oikein hieno ja halpa peli. ajattellin itekkin eka yammun kutosta mut sit päädyin kawaan..
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 14.3.2006 1:25

Päivitys: Slipari saapui puolasta :)
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 18.3.2006 19:30

Ja taas pieni päivitys.

Takakatteen tarrat teetetty. Vielä vähän muovihitsausta ja sen jälkeen katteet maalaukseen.
Lunkku
Liittynyt:
20.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Lunkku » 22.3.2006 16:29

Hieno homma että AVK-harrastus jatkuu :)

Itselläni tällähetkellä 6. ruttutorilta ostettu ja korjattu pyörä. Hauskaa harrastustoimintaa. Oma R6 (00) tuli täysin ajokuntoiseksi toissakesänä alle 30tkm ajettuna alle viiteen kiloeuroon. Eli pääseehän tossa halvemmallakin.
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 25.3.2006 23:21

Uusia kuvia galleriassa.

Enään hopeat katteet maalata niin alkaa pyörä oleen valmis.
Kisaragi
Liittynyt:
25.3.2006 15:13

ViestiKirjoittanut Kisaragi » 25.3.2006 23:36

Oletko kuristanu 25Kilowattiseksi vai annakko olla täystehosena? Jos oot kuristanu niin miten?
Yksi kesä vielä ja sitten RS vaihtuu Suzuki GSX-R 600:een ;)
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 25.3.2006 23:46

Papereissa toi on 25kw, mutta ihan löytyy kaikki hevoset :). Suunitelmissa on kehittää ns. solenoidikuristus joka rajottaa kahvan liikettä. Mitään muuta tarkotustahan sillä ei ole, muuta kun jos satutaan pysäyttään niin saa nopeasti ns. kuristeutks versioks :D
kari
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
15.5.2004 12:08

ViestiKirjoittanut kari » 1.4.2006 11:07

Larse kirjoitti:Papereissa toi on 25kw, mutta ihan löytyy kaikki hevoset :). Suunitelmissa on kehittää ns. solenoidikuristus joka rajottaa kahvan liikettä. Mitään muuta tarkotustahan sillä ei ole, muuta kun jos satutaan pysäyttään niin saa nopeasti ns. kuristeutks versioks :D


Millainen systeemi toi kuristus on? Sen avulla saa siis vaikka parissa sekunnissa silleen et kahva ei liiku kuin tietyn verran?