Tässä nyt sain jonkun verran aikaa mietiskellä ja budjettia tarkastella ja tulin siihen tulokseen, että eipä kannata lähteä vielä vaihtamaan CX:ää poikkeen.
Eli jos jotakuta kävelee vastaan 2-1 käyrästö/putkisto niin voisinpa vaikka ostaakin sellaisen. Nyt ajattelin lähiaikoina alkaa laittamaan tätäkin, eli ensimmäisenä varttikate lähtee ja pyöreä etulamppu palaa. Toisena kaivan sen käyrästön vaikka kiven alta. Kolmantena alan miettimään pätkimisongelmaa. Neljäntenä saattaa seurata jopa maalaus, jos jostain saan kalasteltua maalit hyvään hintaan. Näin upeaan pyörään kun ei sitä maksi-makasiinin halvinta hobby-spreimaalia kehtaisi alkaa laittamaan.
Tuo tummansininen sopii mielestäni hyvin, joten jos uusi väripinta tulee, on se vielä tummemmansininen. Toivottavasti metallinhohto. Saas nähdä, kehtaako alkaa ihan leikkimään lasikuidunkin kanssa, ja vähän muokkailisi perästä modernimman.. Se saattaa ja varmaan jääkin tosin haaveasteelle, mutta aina saapi haaveilla
.
Kiekkamittarin minä vielä otan ja puran, häiritsee kun luvut alkaa vasta 6000rpm pohjan pilaantuneisuuden takia.
Mopopuolen "Pro-virittäminen ja omat patentit"-topikissa joku fiksu (oliko se -Zone-?) postasi linkin homemade seosmittariin, joten sellaisen voisi kyhätä ja alkaa ottamaan selvää pätkimisongelmasta. Jos jollakulla foorumin CX-kuskilla on ollut vastaavaa ongelmaa, tai tiedossa miksi se tekee niinkuin tekee, niin voisi myös tarjota auttavan kätensä?
Dank memes melt steel beams.