Tänään sain jotain aikseks taas, elikkä koneen, swingin, takajousen yms pientä kiinni runkoon. Keulan olin siihen jo aikasemmin laittanukkin. Koneesta tosin puuttuu posket jotka on maalausta vailla.
Hain tuossa kanssa yhen läjän rm250 osia, syylareiden takia lähinnä. Myyjä kun sanoi pyörän olevan 89 ja syylarit hyvät. Eli täydellinen mulle. Sehän paljastukin sitten 87 vuoden peliks. Syylarit käy kyllä runkoon kiinni suoraan mutta sitten nuo muovit ei sovi siihen enää oikeen. Eli jos jotain kiinnostaa 87 rm250 runko, kaikki muovit, syylarit yms osa niin yhteyttä.
Täytyy vähän kattoa mitä teen noiden syylarien kanssa. Noi mitkä mulla on niin on kummatkin kaaduttu lyttyyn, toisessa 2 kennoa yhdessä ja toisessa 3, toisesta on kennostot vähän revenny irti rungosta. Nuohan nyt pystys vielä kennon vaihdolla korjaamaan, joka ei käsittääkseni ihan kauheita maksakkaan. Mutta kummastakin rungosta on revennyt irti kummatkin "läystäkkeet" joihin ilmanohjainten kuuluis tulla kiinni. Uusia taas en osta, ensinnäkään toiselle puolelle ei enää saa uusia ja sekin puoli mitä saa niin maksaa 344$ jenkeissä. Patentointeja taas en jaksais alkaa tekemään. Eli varmaankin hitsaan noihin vanhoihin noi puuttuvat palat ja vien kennotettavaks.
Ellei jollain ole sitten 89/90 rm250 tai 89-95 rmx250 hyviä syylareita ylimääräsenä?:roll:
Näin se menee.