Toisessa topicisissa joku kaveri sano 750 kawansa kulutukseks 4,5l. Mutta pc-25:ssa on kuitenkin kaasutinkone, eli vie aina jonkun verran enemmän kuin ruisku. Pitää varmaan ettiä mitä tehdas ilmoittaa keskikulutukseen.
Gleb kirjoitti:Toisessa topicisissa joku kaveri sano 750 kawansa kulutukseks 4,5l. Mutta pc-25:ssa on kuitenkin kaasutinkone, eli vie aina jonkun verran enemmän kuin ruisku. Pitää varmaan ettiä mitä tehdas ilmoittaa keskikulutukseen.
Muistaakseni syksyllä kun mittailin kulutuksia tuolla omalla ne olivat tuota luokkaa. Vähimmillään 5l paikkeilla, vähän alle tai vähän päälle. En nyt muista tarkkaan.Gleb kirjoitti:Sanokaapas muut pc-25 kuskit paljonko teillä vie sataselle?
Itellä on kulutus noin 5,5l/100km. Liekkö paljon vai vähän normaaliin CBR kulutukseen verrattuna?
Dero kirjoitti:Muistaakseni syksyllä kun mittailin kulutuksia tuolla omalla ne olivat tuota luokkaa. Vähimmillään 5l paikkeilla, vähän alle tai vähän päälle. En nyt muista tarkkaan.Gleb kirjoitti:Sanokaapas muut pc-25 kuskit paljonko teillä vie sataselle?
Itellä on kulutus noin 5,5l/100km. Liekkö paljon vai vähän normaaliin CBR kulutukseen verrattuna?
Kertokaapas tietämättömälle aloittelijalle, mikä on afr?
Itsellä +12`C aurinkoisella kelillä noin puolen välin, siis tuppi nurin ajossa.Gleb kirjoitti:Heyy!
Mitenkäs teidän ceparienne lämpömittarit?
Millä kohdalla on viisari kun kone on peruslämmössä? Eli kun on ajanut parikymmentä kilometriä maantietä?
Itsellä oli viime kesänä mittari siinä asteikon puolivälissä jatkuvasti ja nyt kylmillä keleillä/sadetta yms... se pyörii aivan siellä alalaidassa.
Mietityttää jotta onko termostaatti jumittunut auki tai jotain kun tuntuu että kone ei pysy lämpimänä.