Japanissa tuli -89 nopeudenrajotin pakollisiksi näihin vehkeisiin ja uskoisin, että tästäkin olisi se ohitettu. Iso homma se ei ole ohittaa ja tarkat ohjeet löytyvät täältä http://www.nsr-world.com/tuning/250-tuning/ignition/
Haluaisin kuitenkin ajaa ainakin yhden ajopäivän vakiona ja katsoa sitten kuinka paljoa kuristuksen ohittaminen auttaa.
Putket eivät ainakaan ole alkuperäiset NSR:n. Todella kevyet ja vaimentimet eivät kuulosta tieliikenteeseen tarkoitetuilta. Putket myös kiinnittyvät jousilla ja paisuntakammion jälkeisen pillin kiinnitys on vahvistettu. Vakioputket myös tulivat pyörän mukana ja ne ovat varmasti alkuperäiset.
Haluaisin kuitenkin ajaa ainakin yhden ajopäivän vakiona ja katsoa sitten kuinka paljoa kuristuksen ohittaminen auttaa.
Putket eivät ainakaan ole alkuperäiset NSR:n. Todella kevyet ja vaimentimet eivät kuulosta tieliikenteeseen tarkoitetuilta. Putket myös kiinnittyvät jousilla ja paisuntakammion jälkeisen pillin kiinnitys on vahvistettu. Vakioputket myös tulivat pyörän mukana ja ne ovat varmasti alkuperäiset.