Nyt on ajeltu wanhuksella arviolta 1500-2000km ja todettu erittäin luotettavaksi laitteeksi. Solumuovista tehty satulan korotus onnistui erittäin hyvin ja ajoasento parani kummasti. Nyt mene pari tuntia yhdellä perseellä ilman suurempia tuskia.
Härveli tuntuu olevan omimmillaan semmoisessa 60-90Km/h matka ajossa loivasti mutkittelevalla maantiellä. Suorastaan yllättävän hyvä ajaa kaikissa vauhdeissa, eikä vaapu, vipata tai täristä juuri mitään. Ei häpeä ajettavuudessa yhtään tuolle 12v nuoremmalle jaappaninratsulle(rd125). Tosin tiukempiin mutkiin on vähän enemmän väkisin vääntämisen maku(ohjauskulma?).
Tulipa laitteeseen ensimmäinen tekninen "vikakin".
Kipinä alkoi hukkua pienissä nopeuksissa valot päällä ajaessa. Tätä jatkui toista viikkoa. Sitten ajon jälkeen otin kiinni pääsulakkeen rasiasta ja sehän oli tulikuuma.
Oli pääsulake "hieman" päässyt hapettumaan. Uusi sulake sisään ja valotkin kirkastui kummasti.
Edellinen omistaja säilyttänyt pyörää kylmässä tallissa, joten lienee aiheuttanut hapettuman...