kaikkein suurimmat puutteet demonissa on just sen kulutuskestävyys, sekä märkäpito. voisin kyllä väittää, että huomaat eron jos saat joskus jonkun.... oikean renkaan alle .
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Pommi- kirjoitti:Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että renkaissa säästäminen ei ole aina se paras vaihtoehto. Ei Michelin turhaan ole siellä kalliimpien päässä, onhan ne parhaimpia renkaitakin. Ninjassa ollut kolmen valmistajan renkaat, Misukan, Pirellin ja Bridgestonet. Sekä Pirellillä ja Bridgestonella on märällä käsittämättömän paljon huonompi pito ollut kuin noilla nykyisillä Misukoilla. Mielummin maksan enempi ja saan oikeasti hyvää tavaraa, kuin että tapatan itteni halparenkailla. Jos joka asiassa täytyy säästää niin moottoripyöräily on mun mielestä väärä harrastus.
mza kirjoitti:Voisin lyödä vaikka vetoa, ettei 90% tämän foorumin käyttäjistä vedä katulla edes perusbattlaxeja niille rajoille mihin niidenkin ominaisuudet riittävät.
Vesisateella ei pidä mikään.
Onhan ne reinosportit kivat, pito riittää takapyörän nostamiseen yli 200kmh vauhdeissa, hinnat 200-300e/kpl... kulutuskestävyys alle 2tkm. Mutta tekeekö niillä kadulla mitään? Kadulle käy mikä vaan peruspaloletku.
MänTä kirjoitti:Eikö ryyppy säädä tyhjäkäyntiä? Ettei vain "nopean tyhjäkäynnin" säätö ole metsässä? Tuo nopea tyhjäkäynti menee päälle, kun ryyppyvipu kytkee lisää bensaa(tai vähemmän ilmaa) ja samalla törkkää kaasuvivustoa hieman auki.
Juha S kirjoitti:kaikkein suurimmat puutteet demonissa on just sen kulutuskestävyys, sekä märkäpito. voisin kyllä väittää, että huomaat eron jos saat joskus jonkun.... oikean renkaan alle .