Yamaha yzf-R1 02-03 VAI kawa z750 04-06?

ZALE
Liittynyt:
14.3.2009 10:47

ViestiKirjoittanut ZALE » 16.3.2009 7:57

Pikku misteikki kavi, siis toi malli mita tarkoitan on tuo kahdella pyoreella takavalolla, siis se malli vissiin vaihtunu tohon suippo peraiseen just -02? eli siis toi mun hakema malli on kaiketi sitten jostain -99 tonne -02:teen? koskeeko nuo samat neuvot mita tossa edella on ni myos tata mallia? tossa speksit..http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r1_2000.php
ZALE
Liittynyt:
14.3.2009 10:47

ViestiKirjoittanut ZALE » 16.3.2009 8:51

Entas jos tuo pyoran saksasta? maksavat nakojaan siella alkaen 3500e... uskaltaako sakemannin mittarilukemaan luottaa? olivat aika vahan ajettuja, itella englanti sen verran hyvin hanskassa etta onnistuis kylla hakee ite sielta...(puhuvat kai saksassa vahan paremmin enkkua kun suomessa?) tullin sivut jumissa, ei paase kattoo paljonko tulee tullimaksuja moisesta.. saksassa myos huomattavasti enemman mista valita.. mita muuta tulee maksettavaksi kun tuo pyoran ulkomailta? ite oon ollu ausseissa kohta 8kk jos vuoden olis ni sais tuoda pyoran verottomasti...mut ei pysty... :)
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 16.3.2009 11:46

se pyöreevaloinen on kaasaripeli, eli 00-01 valmistetut, mallimerkinnällä 5JJ / rn05, ei huono vaihtoehto sekään, suurimmat päivitykset tulivat juuri tähän malliin. imo tuo rn05 on jopa hienompi ulkonäöltään mitä uudempi 02-03.

vakuutus on meikällä veritaksessa, liikennevakuutus vuodessa ~520e, siihen kasko lisäksi minkä hintaa en nyt muista mutta jossain 1000e vuodessa ympärivuotisella vakuutuksella liikutaan täyskaskolla.
ZALE
Liittynyt:
14.3.2009 10:47

ViestiKirjoittanut ZALE » 18.3.2009 11:50

mitas se kaytannossa meinaa onko sita ruiskua vai ei? bensankulutus? joo ja ulkonaosta pisteet kirkkaasti 00-01 mallille... kiitos tiedoista...
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 18.3.2009 12:35

ruiskumopon saa paljon tarkemmin säätöihin, kiitos powercommanderin ja tietokoneiden. kaasaripelien säätäminen on sitä suuttimilla kikkailua, bensankulutuksessa ei hirveitä eroja ole eikä se näissä mopoissa nyt muutenkaan taida se pääasia olla ;)

mikäli meinaa melkein vakiolla ajella, tai jollain sliparivehkeellä niin ei niihin säätöihin tarvitse ruveta kajoamaan, vasta sitten enemmän viritettäessä rupeaa niitä hyötyjä olemaan ruiskun tarkkuudella. hyvin ne kuitenkin vakioina toimii, oli sitten ruisku, kaasari tai suihkuturbiini.