Kawasaki ZX12-R -02

JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 15.6.2009 7:02

ja tuollainen pieni pätkä vielä radalta..

~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 24.6.2009 8:11

Hommasin pyörälle ns. 24tkm huollon, vaikkei tarvetta vielä olisi ollutkaan, haluan kuitenkin olla varma että pyörässä on tuoreet nesteet ja että se on muutenkin säädöissään.
Pyörään vaihdetaan jarru- ja jäähdytysnesteet, öljyt ja säädetään venttiilit. Hintaa huollolle tulee omasta mielestä erittäin vähäiset 395€ ja se sisältää kaikki tarvittavat sälät. Huollon suorittaa se ainoa mp-liike mihin huollon suhteen luotan, Powerbike.
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 25.6.2009 22:32

On muuten ainoa hyvä liike täällä turun seudulla tuo Powerbike. Tykkään itekki ja velikin tykkää. Mitään pahaa ole siitä kuullutkaan.
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 2.7.2009 10:34

Huolto tehty ja hinta piti.. Yläkerta oli kuulemma erinomaisessa kunnossa, ei kulumia, nokat kuosissa ja venttiilit tietysti kanssa.. Kansi oli hieman vuotanut öljyä pakosarjalle, mutta tuokin oli korjattu samaan hintaan.
Nyt vaan kovaa ajoa ja ensi maanantaina Powerbiken ratapäiville ;)
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
oki_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
4.2.2007 1:03

ViestiKirjoittanut oki_ » 2.7.2009 12:27

älä lyhennä "kärsää" se on kisanen noin ;)
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 2.7.2009 13:50

Jep.. En ole kyllä lyhentämässäkään.. Tuo tosiaan härskiyttä tuohon muuten niin lempeään katseeseen :seko:
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 7.7.2009 6:54

Taas yksi Alastaron keikka takana.. Kivaa oli ja pyörä toimi ko kello..
Tällä kertaa oli vielä mahdollisuus ns. "huippunopeuden" mittaamiseen.. Lähdettiin kiihdytyssuoralta ja kiihdytettiin about 600m, jossakohtaa oli tutka mittaamassa lopputuloksen.. Oma härpätin kulki tuolla matkalla vasta nelosvaihteella.. 251km/h... :seko:
Videota ko. reissusta tulossa..

Mikäli joku on/ei ole huomannut, niin Ärrän kyljessä molemmin puolin on tarrat: "The Hayabusa killer." Radalla tuli todistettua hieman asian laitaa, kun ohitin yhden uuden busan muutamaankin otteeseen.. Myös tuossa "huippunopeusajossa" sama busa jäi taakse 245 km tuntinopeudellaan :D Ei merkittävä ero, mutta sitäkin nautinnollisempi :D
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 7.7.2009 16:31



Tuossa tuo mainittu kiihdytys Ärrällä..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Paakels
Pyörä:
Ei oo :<
Paikkakunta:
Raisio City
Liittynyt:
9.9.2007 16:38

ViestiKirjoittanut Paakels » 7.7.2009 16:47

Kulkee tarpeeks. 8) Tolla pääsis yleisillä teillä aika helposti kortista eroon..
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 7.7.2009 20:08

Paakels kirjoitti:Kulkee tarpeeks. 8) Tolla pääsis yleisillä teillä aika helposti kortista eroon..


No kyl.. :D Yleisillä teillä toi itsekuri on toistaiseksi ainakin toiminut itellä moitteetta..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 31.7.2009 12:55

Laitoin tilaukseen Spyball:n mopohälyttimen ja siihen merkkikohtaisen johtosarjan.. Mitä olen kokemuksia lukenut, niin äärimmäisen toimiva ja varma kokonaisuus.. Toivotaan, että tulis pian postiin että pääsis asentelemaan..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Kangas
Paikkakunta:
Virrat
Liittynyt:
15.12.2005 10:32

ViestiKirjoittanut Kangas » 31.7.2009 21:57

Hyvinhän se näyttäs potkivan, ootko neljäsosa mailia vielä kokeillu?
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 1.8.2009 11:15

Kangas kirjoitti:Hyvinhän se näyttäs potkivan, ootko neljäsosa mailia vielä kokeillu?


En oo kokeillu vielä.. Siihen kympin alle pitäis päästä.. Tarttis sitäennen hommata tuollaiset "madallusliinat", että ei niin paljoa pyörä pyrkisi pystyyn :D
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 22.8.2009 21:09

Sainpa vihdoin koneelle siirrettyä "tankkikameran" videota.. Kamera oli kiinni peilissä.. Ohessa pieni pätkä toiselta alastaronreissulta, ajaminen vieläkin aikast kokeilemista.. :D

Viimeksi muokannut JayEll päivämäärä 24.11.2009 13:47, muokattu yhteensä 1 kerran
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Nemo Eläkeläinen
Liittynyt:
21.4.2002 15:46

ViestiKirjoittanut Nemo » 29.8.2009 1:17

Mitäs olet mieltä polvien asettumisesta tankkiin? Itse kokeilin vierekkäin busaa ja kawaa, jälkimmäinen tuntui keskeneräiseltä ja hankalalta, jotenkin polvia ja reisiä ei saanut tukevasti tai mukavasti tankkiin/runkoon kiinni. Muuten ajoasento oli hyvä, pyörän ulkonäkö miellyttää ja ajo-ominaisuudet ovat sopivat mulle, mutta tuo istuma-asennon puuttellisuus häiritsee. Voi olla, että pidemmän päälle tykkäisin siitä, mutta en osaa sanoa. Kawa on nimittäin erittäin kova vaihtoehto busalle, jos ja kun on pyörää vaihtamassa ensi kaudeksi.

Jotenkin jäi vaan "kolho" fiilis kawasta, se on paras sana mitä keksin. Ja itsehän olen 180cm ja omaan paksut reidet. Toki tuossa on aina fyysisiä eroja, mutta edes sinnepäin.