Triumph Daytona 675 -09

Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 3.6.2009 23:58

isoEGO kirjoitti:
Poko kirjoitti:Jardinet, HR1:t, 2brosit sun muut roskat suohon vaan. Miks laittaa jotain amispalikkata huippuviimeisteltyyn pyörään? Kauheat äänet vaan lähtee ja ulkonäkökin näyttää suurimman osan mielestä halvalta ja heikkolaatuselta.



mainosmiehet ja myyntimiehet on kyllä hoitaneet hommansa esimerkillisesti :lol:


Tuo oli kyl suoraa copy/paste yheltä toiselta foorumilta, mutta oon kyl samaa mieltä. Ei ikinä tommosia kura putkia pyörään :)
[Gixxer RacinG]
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 4.6.2009 15:34

-Makke- kirjoitti:Oon aina fanittanut Triumph:in 3-sylinteristen käyntiä, siinä on sitä "räkää". 8)

Miksi musta kun nätti punainen olis ollu tarjolla? Makuasioita tottakai, mut jos ite olisin päässy valitsee niin päätös olis ollu 10-0 punaiselle.


Kyllähän tuota vähän piti miettiä, mutta lopulta musta kuitenkin näytti omaan silmään paremmalta kuin punanen, molemmat tosi hienoja värejä.. Tuskin tulee nyt kuitenkaa ihan heti ostettua sitä sliparia, äänet miellyttää kyllä vakioputkellakin ainakin vielä :lol: Noin 1000km nyt takana. Pyörän päälle kun nousee niin hymy on korviin asti..
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 4.6.2009 16:38

Musta on kyllä kuvissa ehdottomasti paras, mutta saatanan kun sitä saa pestä kokoajan että näyttää hyvältä :D
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 4.6.2009 20:02

teude kirjoitti:Musta on kyllä kuvissa ehdottomasti paras, mutta saatanan kun sitä saa pestä kokoajan että näyttää hyvältä :D


Kuka ajaa edes likasellä pyörällä? :eek:
Itsehän pesen ja vahaan ennen ajoa :roll:
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 4.6.2009 23:56

SB2 kirjoitti:
teude kirjoitti:Musta on kyllä kuvissa ehdottomasti paras, mutta saatanan kun sitä saa pestä kokoajan että näyttää hyvältä :D


Kuka ajaa edes likasellä pyörällä? :eek:
Itsehän pesen ja vahaan ennen ajoa :roll:


Esimerkiksi tällaisilla keleillä on loistava vahata :D
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 5.6.2009 1:47

Pyörän vahaamisessa nyt ei ihan hirveen kauaa mee, ei se mikää kovin iso homma oo :D Noh asiasta toiseen kuitenkin, tänään aloin kattoon öljytikusta öljyn määrää ja hyvä että tikussa ees näky öljyä ollenkaan, eli sitä on ihan liian vähän huollossa laitettu, huomenna motormannille kyseleen että miksi näin..
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 5.6.2009 8:01

Oliko pyörä suoraan pystyssä kun tsekkasit?
Jos oli jalalla niin pitäiskin näyttää "nollaa"...
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 5.6.2009 10:09

markketo kirjoitti:Oliko pyörä suoraan pystyssä kun tsekkasit?
Jos oli jalalla niin pitäiskin näyttää "nollaa"...


ei ollut jalalla vaan suorassa kyllä, käytin jo motormannilla ja totesivat sielläkin että on sitä tosiaan ihan liian vähän, kuitenkin olivat kuulemma ohjeen mukaan laittaneet, siinä sitten ihmeteltiin että miten siellä huolto-ohjeessa käsketään laittamaan niin vähän sitä öljyä, sitä sitten lisättiin melko reilustikkin ja tikku alkoi näyttää oikeita lukemia..
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 5.6.2009 19:24

juuso_91 kirjoitti:ei ollut jalalla vaan suorassa kyllä, käytin jo motormannilla ja totesivat sielläkin että on sitä tosiaan ihan liian vähän, kuitenkin olivat kuulemma ohjeen mukaan laittaneet, siinä sitten ihmeteltiin että miten siellä huolto-ohjeessa käsketään laittamaan niin vähän sitä öljyä, sitä sitten lisättiin melko reilustikkin ja tikku alkoi näyttää oikeita lukemia..

Hyvinpä ne pojat vetää. Öljymäärä kun pitäs aina huollon jälkeen katsoa pienen käytön jälkeen uudestaan. Uuden filsun kun pistää niin sinne katoaa heti vähintään pari desiä öljyä, joka saattaa tiputtaa pienen tilavuuden koneessa öljypinnan suoraan ylärajalta alarajalle. No pääasia et nyt öljyä sopivasti :)
VamP
Pyörä:
Cagiva V-Raptor 1000
Liittynyt:
2.11.2008 22:55

ViestiKirjoittanut VamP » 8.6.2009 21:56

Kaverilla on kyseinen pyörä ja ihmetteli kanssa tätä öljyn määrään vähyyttä ja meni lisäämään öljyä..
Noh, kun eka huolto tuli ja sai pyörän takaisin, saipa kaverini pyyhkeitä siitä että on mennyt lisäämään aivan liian paljon öljyä.. Motomarketin pojat olivat ottaneet öljyä pois samoihin määriin mitä oli ollut ennen lisäystä, että mene ja tiedä.
Mietittiin tossa ettei vaan ohjeiden käännöstyössä olis kämmi käyny noiden yksiköiden kanssa. :roll:
Don't ride faster than your angels can fly !
juuso_91
Pyörä:
Daytona 675 -09
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
17.7.2006 20:58

ViestiKirjoittanut juuso_91 » 8.6.2009 22:44

Luultavasti on käyny kämmi niitä yksiköitä muuttaessa, mulle lisäsivät motormannilla öljyä sen verran että tikku näyttää vähän yli alarajan. Puhuivat mulle motormannilla että ohjeessa lukee 2.6litraa ja kyllähän tuo nyt kuulostaa melko vähältä.. tais olla noin litra minkä verran lisäsivät siihen sitä öljyä.
VamP
Pyörä:
Cagiva V-Raptor 1000
Liittynyt:
2.11.2008 22:55

ViestiKirjoittanut VamP » 9.6.2009 20:36

Tossa selailin oman pyörän ohjekirjasta..
Ja siellä sanotaan että moottoriin menee öljyä suodatin mukaan luettuna 2,7l, mutta eri pyörä ja erilainen kone (650cc V2). Ajattelin vaan vertailukohtaa antaa. ;)
Don't ride faster than your angels can fly !
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 9.6.2009 23:39

VamP kirjoitti:Tossa selailin oman pyörän ohjekirjasta..
Ja siellä sanotaan että moottoriin menee öljyä suodatin mukaan luettuna 2,7l, mutta eri pyörä ja erilainen kone (650cc V2). Ajattelin vaan vertailukohtaa antaa. ;)

Tjoo nää tilavuudet vaihtelee pyöräkohtaisesti ihan laidasta laitaan. 600cc gsx-r nappaa noin 2,5 litraa, 1200cc bmw boxerikoneella nappaa noin 3,8 litraa.

Tärkeintä on, että tikun/öljyikkunan mukaan öljyä on riittävästi, ei liikaa eikä liian vähän.
VamP
Pyörä:
Cagiva V-Raptor 1000
Liittynyt:
2.11.2008 22:55

ViestiKirjoittanut VamP » 10.6.2009 14:34

paperbox kirjoitti:
VamP kirjoitti:Tärkeintä on, että tikun/öljyikkunan mukaan öljyä on riittävästi, ei liikaa eikä liian vähän.


Juurikin näin 8)
Don't ride faster than your angels can fly !
Pommi-
Pyörä:
998
Liittynyt:
17.1.2007 0:04

ViestiKirjoittanut Pommi- » 11.6.2009 17:34

Ihan näpsäkän näköinen kikotin.
Tuosta kun saisi tonnisen version niin voisi olla ostettavan arvoinen pyörä.
Raptor 660R