Takahaarukkaa oltiin taasen yksi ilta mittailemassa ja zoomailemassa, alkaa näyttää siltä että se saattaisi tällä suunnitelmalla jopa toimia
.
Pikkuhiljaa alkaa myös hahmottua vähän mitä osaa pyörään tulee:
-Cafe racerin ja näsärin kanssa kun päästiin tankkien rakenteluun erikoistumaan niin se tullaan tekemään korkkia lukuunottamatta kokonaan itse, hiilikuitua tuskin uskalletaan ostaa, mutta epoksihartsia ja lasikuitua sitten... Mittari joka näillä näkymin vastoin kaikkia kehotuksia tulee olemaan koso, upotetaan tankkiin nätisti.
-Ylä T-pala tehdään itse ja siihen sovelletaan suomessa ennen näkemättömät raiserit. Jokainen voi sitten päättää ovatko ne hienot
. Raiserien jatkeeksi tulee matala ja leveä rosteri stonga joka väännetään itse.
-Vilkut tulee olemaan mallia tangonpää ja peili tehdään itse sopivan näköinen, muuten tankoon mahdollisimman kliini lookki. Etuvaloksi jotain pyöreää cafe racer tyylistä ja takavaloksi on suunnittelilla uuden R6/R1 ledtuikku vilkuilla höystettynä.
-Peräkate on vielä täysin suunnitteilla, varmaa on että siitä tulee yksi paikkainen ja kuituinen. Etulokari sekä alakate tehdään itse kuidusta.
Jälleen mennään siis bolt-on linjalla, mutta minkäs teet kun köyhällä ei ole rahaa kauppaankaan mennä...
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.