Suzuki Gsx-R 600

Decide
Pyörä:
Paddock!
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
21.2.2008 12:36

ViestiKirjoittanut Decide » 28.3.2010 16:42

Oletko pohtinut tangon vaihtoa, hieman letkulta tanko näyttää vahvoissa rakenteissa.. Tuo edestäpäinkuva :)
http://www.moottorit.net Nelipyöräisten keskustelupaikka!
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 28.3.2010 17:58

Decide kirjoitti:Oletko pohtinut tangon vaihtoa, hieman letkulta tanko näyttää vahvoissa rakenteissa.. Tuo edestäpäinkuva :)

Tanko on Harris fatbar eli ei luulisi heti hajoavan. En sitten tiedä jos ei tuo kestä niin mikä sitten? Ehdotuksia :D
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 2.4.2010 18:02

Päivittelyä:
Tuli asennettua uusi mittaristo:
Kuva
Nyt pitäisi olla aika hyvin kalibroitukin kun kävin kevään ensimmäiset lenkit ajamassa.
Sitten laitoin muutamia tarroja kun näytti vähän tylsältä ilman:
Kuva
ja
Kuva
Tankissa edessä Rizla+ tarrat, takakatteeseen tietenkin Gsx-R tarrat ja sitten maskiin alpinestarssin tarra
Tarroilla oli aika suolainen hinta mutta mielestäni kannattava ostos.
Entä muiden mielestä?

Enää puuttuu vain uudet kumit ja hajonneen vilkkurelen tilalle pitäisi uusi saada, jos joillakin on ylimääräsenä niin ei muutakun yv:tä minulle asiasta. Vielä pitäisi etupäähän lähinnä mittaristoon kytkeä noita valoja kiinni mutta se on vaan aika rasittavaa kun johdot eivät vastaa sähkökaaviossa olevia johtoja. Jos joku tietää mistä saa mittariston sähkökaaviota niin voi kertoa. Nyt kulunut mittariston asennukseen ~4h ja valot vielä kytkemättä, virta, vilkkujenvalo, valojenvalo ja luultavasti bensavalo toimii mutta ei öljyvalo, vapaavalo eikä kierroslukumittari ja näitä en itse löytänyt sähkökaaviosta ja johtojakin jäi joku 5 yli määrästä... ;)
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 2.4.2010 18:35

Tarrojen osto on aina turhaa ja noilla tarroilla toi vaan rumeni.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Ino
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Knummi
Liittynyt:
20.4.2007 17:07

ViestiKirjoittanut Ino » 2.4.2010 19:01

Kliinimmän näkönen ois tosiaan ilman noita tarroja, mut mikäs siinä jos kuski tykkää 8)
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 2.4.2010 21:02

Ihan näppärän näkönen, itse vaihtaisin maskin muodoiltaan pyöreämpään. :)
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 14.4.2010 20:12

Päivitystä:
Tuli tällä viikolla irroitettua putki paikkaamista varten kun oli yksi reikä päässyt tulemaan ja samalla maalattua kuumankesto hopealla saa nähä kestääkö ainakin alkukäyristä palaa pois.Tänään sitten pesin ilmanputsarin ja varmaan pitäisi vielä venttiilinvälykset katsoa ja ehkä vaihtaa öljyt ennen liikkeelle lähtöä. Tietääkö joku paljon 1998vm Gsx-R:n venttiilinvälykset on?
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 14.4.2010 22:48

Domizz kirjoitti:Tarrojen osto on aina turhaa ja noilla tarroilla toi vaan rumeni.


Samaa mieltä. Varsinkin Regina-tarra etukatteessa on vähän... No neliskanttinen tarra kiilamaisessa osassa.

Jos nyt ihan totta puhutaan niin näkisin tämän mielummin orgiskatteissa ja jollain toisella vaimentimella. :s

Mut onhan tämä faitteri ja rock rock.. :)
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 15.4.2010 14:31

-Makke- kirjoitti:
Domizz kirjoitti:Tarrojen osto on aina turhaa ja noilla tarroilla toi vaan rumeni.


Samaa mieltä. Varsinkin Regina-tarra etukatteessa on vähän... No neliskanttinen tarra kiilamaisessa osassa.

Jos nyt ihan totta puhutaan niin näkisin tämän mielummin orgiskatteissa ja jollain toisella vaimentimella. :s

Mut onhan tämä faitteri ja rock rock.. :)

Regina tarra lähteekin veks ja toinen vaimennin odottaa postissa. Orkkiskatteista en itse liiemmin välitä ja oli jo noin rakennettu niin mitä sitä muuttamaan. Laitan sitten kuvia kun saan toisen vaimentimen kun ei tuollaista mölyn pesää jaksa kuunnella ja ei montaa syytettä haluaisi saada kun on meinaa semmonen mummoja säikyttävä ääni että voi mummoilla olla sydänkohtaus vaara. :lol:
Tietääkö kukaan mitkä on 1998vm Gsx-R venttiilinvälykset kun ne aattelin tässä ennen ajokauden alkua katsoa?

Kuvaa putkistosta:
Kuva
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 15.4.2010 16:09

Nonii äsken tuli postissa käytyä hakemassa paketti jossa tuli
Äänenvaimennin:
Kuva
Lisäksi tuli vilkkurele ja takajarruvalo katkaisija. Osat on tilattu Mp-pitstopilta ;)
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 16.4.2010 15:50

Päivittelyä:
Tuli asennettua äänenvaimennin kaverini kanssa jolla on hitsaus laitteet, eilen laitoin vilkut ja takajarru valon ja katkaisijat toimimaan.
Kuvaa äänenvaimentimen sovittelusta:
Kuva
Sen jälkeen itse vaimennin piti kiilloittaa koska oli jo haalistunut
Kiilloitettuna:
Kuva
Sitten vielä yleiskuva edestä kun joku valitti aiemmin regina tarraa rumaksi ja niinpä revin sen irti
Kuvaa edestä:
Kuva
Sitten jos joku Gsx-R tietäjä kertoisi paljon on Gsx-R:n venttiilin välys? ;)
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 17.4.2010 19:37

Tuli tänään käytyä ajelemassa ja kuvaakin nappasin, vielä pitäisi venttiilinvälykset ja tulpat katsoa sitten olisi täydessä iskussa ;)
Kuva
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 17.4.2010 21:20

http://www.gofastvideo.com/video/412/Su ... SRAD-96-00


Lataa tosta service manuaali niin löytyy venttiilinvälykset ym. tekniset tiedot ja huolto-ohjeet.
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 17.4.2010 21:34

SMRacing kirjoitti:http://www.gofastvideo.com/video/412/Suzuki-GSXR-600-SRAD-96-00


Lataa tosta service manuaali niin löytyy venttiilinvälykset ym. tekniset tiedot ja huolto-ohjeet.

Kiitoksia tästä, täytyypä latailla. ;)
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 25.4.2010 0:04

Päivittelyä:
Tuli eilen katsottua venttiilinvälyksiä ja ihan hyvin olivat säädöissä ja samalla vaihdoin tulpat. Tuli myös toissapäivänä vaihdettua öljyt.
Ennen venttiilinvälyksien katsomista irrotettiin kaasuttimet pois ja tuli todettua että niitä olikin vähän viilattu joskus:
Yleiskuva kannesta ja kaasuttimista:
Kuva
Ja lähempää itse kanavasta kuvaa:
Kuva
Tänään myöhemmin asennus jatkuu venttiilinkopan takaisin laitolla ja kaasuttimien säädöllä ja mahdollisella koeajolla. ;)
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!